اجتماعیاقتصادی

سوریه از برنامه‌ریزی برای ورود صد هزار زائر ایرانی به این کشور خبر داد

وزیر گردشگری سوریه با بیان اینکه هدف این کشور ورود صد هزار زائر ایرانی به سوریه است، از زائران ایرانی خواست از مناطق مختلف این کشور بازدید کنند.

میدل ایست نیوز: «محمد رامی مارتینی»، وزیر گردشگری سوریه با بیان اینکه به دنبال ورود صد هزار زائر ایرانی به سوریه هستیم، گفت: ما از زائران ایرانی می خواهیم که بازدید خود از کشور سوریه را گسترش دهند و نه تنها از شهر حلب و آثار باستانی آن، بلکه از سایر مناطق دیدنی استان های دیگر سوریه نیز بازدید کنند.

وزیر گردشگری سوریه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، گفت که ما در همکاری با سازمان حج و زیارت جمهوری اسلامی ایران یک ضمیمه ای برای تفاهم همکاری امضا کرده ایم.

وی افزود: همه خدمات را در مراکز مرزی و فرودگاهی به زائران ایرانی ارائه می دهیم و حتی اگر زائران به صورت زمینی نیز به سوریه سفر کنند، به آنها خدمات و تسهیلات ارائه می دهیم.

مارتینی با اشاره به حمله هفته گذشته اسرائیل به فرودگاه بین المللی دمشق خاطرنشان کرد: با تعطیلی موقت فرودگاه دمشق، از فرودگاه بین المللی حلب برای انتقال مسافران استفاده کردیم و این خود به عنوان فرصتی برای بازدید مسافران و زائران از شهر حلب بود.

وزیر گردشگری سوریه بیان داشت: با ترمیم و بازسازی فرودگاه بین المللی دمشق از 23 ژوئن، این فرودگاه به مسافران و شرکت های هواپیمایی دیگر کشورها خدمات ارائه می دهد.

منبع
خبرگزاری ایرنا

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا