اجتماعی

مشارکت کره جنوبی در تمرین مشترک تامین امنیت جام جهانی فوتبال در قطر

کره جنوبی اعلام کرد که افسرانی متخصص در زمینه مبارزه با تروریسم و حفظ امنیت عمومی، برای مشارکت در تمرین مشترک تامین امنیت جام جهانی به قطر اعزام می‌کند.

میدل ایست نیوز: ارتش کره جنوبی اعلام کرد که 5 افسر دارای تجربه در زمینه مبارزه با تروریسم و حفظ امنیت عمومی را برای مشارکت در تمرین مشترک تامین امنیت جام جهانی 2022 اواخر ماه جاری به قطر اعزام می کند.

به گزارش الخلیج آنلاین به نقل از خبرگزاری یونهاب، قرار است این نیروها از کره جنوبی در فعالیت های مقدماتی تامین امنیت جام جهانی شرکت کرده و تجربیات خود در حوزه اجرای قانون، عملیات بازرسی، مهارت های رزمی و حفظ امنیت عمومی به همتایان قطری خود منتقل کنند.

ارتش کره جنوبی اعلام کرد که افسرانی دارای تجربه در یگان های نظامی فرامرزی علاوه بر تیمی متخصص در ماموریت های ویژه مبارزه با تروریسم را اعزام می کند.

سئول همچنین افسران متخصص در زمینه دستگیری مجرمان خطرناک علاوه بر تیمی از گارد ریاست جمهوری و گارد مراسمات ملی اعزام خواهد کرد.

یونهاب نوشت که مقامات قطری سال گذشته در سفر به سئول از توانایی های نظامی ارتش کره جنوبی مطلع شدند.

این خبرگزاری اعلام کرد که اعزام نیروهای نظامی کره به درخواست دوحه صورت گرفته و پس از امضای یادداشت تفاهم بین نیروهای مسلح دو کشور انجام خواهد شد.

منبع
الخلیج آنلاین

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا