سیاسی

الحکیم جریان صدر و چارچوب هماهنگی را به گفت‌وگوی مستقیم فراخواند

رهبر جریان حکمت ملی عراق در پی آشوب امروز هواداران صدر در بغداد پیامی صادر کرد و جریان صدر و چارچوب هماهنگی را برای شرکت در گفت‌وگوی مستقیم فراخواند.

میدل ایست نیوز: سید عمار الحکیم، رهبر جریان حکمت ملی عراق در پی حمله آشوبگران حامی مقتدی صدر به منطقه خضراء بغداد و حضور در پارلمان عراق پیامی صادر و اعلام کرد که شرایط بحرانی عراق که امروز عرصه داخلی به آن دچار است، ایجاب می کند که همگان زبان عقل، منطق، گفت‌وگو و کوتاه آمدن برای عراق و ملت آن را اولویت قرار دهند.

وی در ادامه گفت که از اینجا با قلبی صادق و حسن نیت برادران جریان صدر و نیروهای چارچوب هماهنگی را برای حضور در گفت‌وگویی علنی، مستقیم و سازنده فرا می‌خوانم که منفعت ملی و حفظ خون شهروندان عراقی و رنج و منافع ملت را در نظر می‌گیرد و در آن به هر یک از طرفین اطمینان داده می شود که قصد حذف یکی به سود دیگری وجود ندارد.

الحکیم در ادامه گفت ما بار دیگر بر این نکته تاکید می کنیم که گفت‌وگو، تنها راه و نزدیک‌ترین و کوتاه‌ترین راه است و هیچ مسیری جز آن برای دستیابی به راه حل های مناسب وجود ندارد.

رهبر جریان حکمت ملی عراق خاطرنشان کرد که ما از همه طرف‌ها و طرفداران آنان می خواهیم که خویشتندار باشند و نهایت خردورزی را لحاظ کنند تا جلوی از دست رفتن وطن گرفته شود.

منبع
الفرات نیوز

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا