خبر اولسیاسی

پاسخ سنگین صدر به العامری: العامری و فراکسیونش از چارچوب هماهنگی خارج شوند تا گفتگو کنیم

سخنگوی مقتدی صدر در واکنش به درخواست «هادی العامری» برای مذاکره، در پیامی از شروط صدر برای گفتگو با چارچوب هماهنگی نیروهای سیاسی شیعه خبر داد.

میدل ایست نیوز: سخنگوی مقتدی صدر در واکنش به درخواست «هادی العامری» برای مذاکره، شرط‌های صدر برای چنین مذاکره‌ای را اعلام کرد.

صالح محمد العراقی، سخنگوی مقتدی صدر در شبکه‌های اجتماعی، گفت که با توجه به درخواست‌های مکرر العامری درباره مذاکره جریان صدر و چارچوب هماهنگی، «باید بگوییم که اگر کوتاه بیاییم و حاضر به مذاکره شویم، این مذاکره شرط‌هایی دارد».

او گفت که شرط اول این مذاکره خروج هادی العامری و ائتلاف متبوع وی از چارچوب هماهنگی و شرط دوم محکومیت صریح اظهارات «نوری المالکی» در فایل صوتی منتشرشده از وی است.

وی در شرط سوم مذاکره نوشت: «پیش از این العامری یکی از امضاکنندگان میثاق اصلاحات بود و این میثاق اجرا نشد، اکنون چه تضمینی وجود دارد این اصلاحات اجرا شود و افزود که باید وی ضامنی را مشخص کند تا عراق را از چنگ مفسدان نجات دهیم».

محمد صالح العراقی در این بیانیه گفته که هادی العامری خود پیش از این از جریان صدر فاصله گرفته و به چارچوب هماهنگی پیوسته است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا