سیاسی

ایران از دستگیری 10 تروریست داعشی خبر داد

وزارت اطلاعات ایران از دستگیری 10 تروریست تکفیری داعش که در پی عملیات تروریستی در میان عزاداران حسینی غرب و جنوب ایران بودند خبر داد.

میدل ایست نیوز: وزارت اطلاعات ایران از دستگیری 10 تروریست تکفیری داعش که در پی عملیات تروریستی در میان عزاداران حسینی غرب و جنوب ایران بودند خبر داد.

وزارت اطلاعات ایران امروز (پنجشنبه 4 اوت) با انتشار بیانیه ای از دستگیری “ده نفر از تروریست‌های تکفیری داعش” که به قصد انجام چند عملیات تروریستی در میان عزاداران حسینی اعزام شده بودند خبر داد.

در این بیانیه آمده که “رژیم جنایتکار صهیونیستی پس از ناکامی بزرگ هفته‌ی گذشته در انفجار یک مرکز حساس کشور توسط تروریست‌های تجزیه طلب موسوم به کومله، به‌دنبال تحت‌الشعاع قرار دادن آن شکست سنگین و ترمیم روحیه‌ی سرسپردگانش بود، این‌بار تلاش کرد تا از طریق تیم‌های تکفیری – داعشی برای عملیات تروریستی خود در مجالس عزاداری حضرت امام حسین (علیه‌السلام) اقدام کند”.

این بیانیه افزوده که این افراد از مبدأ ترکیه و عراق تحت نظر نیروهای اطلاعاتی ایران بوده اند و پس از ورود به کشور در دو منطقه غرب و جنوب کشور بازداشت و کلیه‌ی تجهیزات انفجاری، وسایل ارتباطی و سلاح‌های همراه آن‌ها را به‌طور سالم کشف و ضبط شده است.

این بیانیه افزود که “با توجه به تیراندازی تروریست‌ها در زمان بازداشت، دو دلاور نیروهای امنیتی ایران نیز مجروح شدند.

 

منبع
وزارت اطلاعات ایران

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا