خبر اولسیاسی

فراخوان برگزاری تظاهرات در حمایت از نهادهای مشروع حکومت در برابر منطقه خضراء

«کمیته تشکیلاتی حمایت از مشروعیت و حفاظت از نهادهای حکومت» مردم عراق را به برگزاری تظاهرات در برابر منطقه خضراء بغداد دعوت کرد.

میدل ایست نیوز: «کمیته تشکیلاتی حمایت از مشروعیت و حفاظت از نهادهای حکومت» مردم عراق را به برگزاری تظاهرات در برابر منطقه خضراء بغداد دعوت کرد.

به گزارش «الفرات نیوز»، در بیانیه این کمیته آمده که با ایمان به ضرورت همراهی با گامهای قانونی برای دفاع از نهادهای قضائی و قانون گذاری حکومت و به منظور تسریع در تشکیل دولت خدمات‌محور ملی با اختیارات کامل که بتواند با چالش ها و بحران های کشور به خصوص بحران برق و آب و و گرانی مبارزه کند و همچنین برای حفاظت از دستاوردهای ملی که ضامن زندگی و امنیت شهروندان کشور و مانع از هرگونه آشوب و تلاش برای بر هم زدن مسالمت اجتماعی است خواستار برگزاری این راهپیمایی می شویم.

در این بیانیه از ملت عراق خواسته شده که در راهپیمایی «ملت حامی حکومت است» در ورودی های منطقه خضراء مشارکت گسترده داشته باشند.

این بیانیه همچنین بر ضرورت پایبندی کامل به دستورالعمل های صادره از کمیته هماهنگی کننده و در رأس آنها همکاری کامل با نیروهای امنیتی حافظ امنیت تظاهرات کنندگان تأکید شده است.

در این بیانیه به زمان برگزاری این راهپیمایی اشاره ای نشده است.

منبع
الفرات نیوز

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا