اقتصادی

عربستان میزبان کنفرانس بین المللی آینده صنعت شیرین سازی آب

عربستان از 11 الی 13 سپتامبر میزبان کنفرانس بین المللی آینده صنعت شیرین سازی آب تحت شعار «شیرین سازی در فضا» است.

میدل ایست نیوز: عربستان اعلام کرد که در ماه سپتامبر میزبان کنفرانس بین المللی آینده صنعت شیرین سازی آب تحت شعار «شیرین سازی در فضا» است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از روزنامه عکاظ، این کنفرانس نخستین تجمع بین المللی در نوع خود برای بررسی افق ها و راه حل های آینده آب در جهان برای توسعه صنعت و بررسی راه حل های پایدار به شمار می رود.

سازمان کل شیرین سازی آب در عربستان، این کنفرانس را از 11 الی 13 سپتامبر برگزار خواهد کرد.

در این کنفرانس، سیاست گذاران، صاحبان ابتکار، تامین کنندگان مالی، بازاریابان، اپراتورها، پیمانکاران، توسعه دهندگان و همچنین واردکنندگان فناوری در جهان شرکت خواهند کرد.

کنفرانس مذکور، مجموعه ای از طرح ها و ائتلاف های ویژه برای تقویت زیرساخت شیرین سازی آب طی دهه آتی و همچنین راه حل های جدید برای ایجاد فرصت تامین هزینه و سرمایه گذاری در منابع آبی غیر سنتی را بررسی خواهد کرد.

کنفرانس شیرین سازی آب، نقشه راهی برای توسعه صنعت شیرین سازی آب به صورت غیر سنتی تا سال 2030 ترسیم خواهد کرد، آن هم از طریق بررسی فرصت های کاهش 50 درصدی گاز کربن و افزایش درآمدها در صنعت و کنترل قیمت شیرین سازی آب.

این کنفرانس حاضران را از طریق گنبد آینده شیرین سازی، به آینده خواهد برد تا به آنها امکان یافتن آب در فضا و سیستم های زیر دریا و همچنین شناور را نشان دهد.

کنفرانس مذکور، کسانی که تمایل دارند را به پیوستن به این اتفاق جهانی دعوت کرده تا بخشی از داستان آینده آب و راه حل های نوآورانه آن باشند.

منبع
اسپوتنیک عربی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا