سیاسی

واکنش اتحادیه عرب به جوسازی غربی‌ها برسر اظهارات «محمود عباس» درباره هولوکاست

در پی جنجال بر سر اظهارات رئیس تشکیلات خودگردان فلسطینی درباره هولوکاست، اتحادیه عرب از جوسازی رسانه ای علیه محمود عباس انتقاد کرد.

میدل ایست نیوز: در پی جنجال بر سر اظهارات رئیس تشکیلات خودگردان فلسطینی درباره هولوکاست، اتحادیه عرب از جوسازی رسانه ای علیه محمود عباس انتقاد کرد.

خبرگزای «روسیا الیوم» به نقل از یک مقام بلندپایه در دبیرخانه اتحادیه عرب واکنش رسانه ها و حکومت آلمان این اظهارات را که ابعاد بی سابقه ای گرفته و هیچ توجیهی ندارد و صرفا در پی تخریب وجهه فلسطینیان و کوچک شمردن رنج هایی است که آنان دهه ها متحمل شده اند تقبیح کرد.

این مقام افزود که واکنش ها به طوری است که انگار همه چیز واژگونه شده و قربانی به جای جلاد نشسته و جلاد واقعی یعنی رژیم صهیونیستی در قالب قربانی رفته است.

وی تأکید کرده که شگفت آور است که طرف هایی که پیگیر مواضع فلسطینیان هستند توضیحات دفتر ریاست فلسطین را نادیده گرفته اند و این خود نشان دهنده سوء نیت این طرف ها در قبال فلسطین و رنج های ملت قهرمان آن است.

این مقام تأکید کرد که اتحادیه عرب حساسیت جامعه جهانی به اصطلاح هولوکاست و میراث تاریخی آن در آلمان را درک می کند اما این نباید به یک موضع گیری سیاسی علیه مسئله فلسطین و رهبران آن و نادیده گرفتن رنج های روزمره ملت فلسطین از جنایات اشغالگران تبدیل شود.

منبع
روسیا الیوم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا