خبر اولسیاسی

انهدام یکی از خطرناک‌ترین شبکه های قاچاق مواد مخدر در بغداد

دستگاه امنیت ملی عراق، از انهدام یکی از خطرناک‌ترین شبکه‌های قاچاق مواد مخدر در بغداد خبر داد.

میدل ایست نیوز: دستگاه امنیت ملی عراق، از انهدام یکی از خطرناک‌ترین شبکه‌های قاچاق مواد مخدر در بغداد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق (واع)، دستگاه امنیت ملی عراق امروز شنبه 27 اوت 2022 با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: «در پی دریافت اطلاعات امنیتی دو قاچاقچی توزیع کننده ماده مخدر کریستال در یکی از محله‌های پایتخت عراق دستگیر شدند».

این دستگاه در ادامه توضیح داد: «متهم قصد فرار داشت که به سرعت دستگیر شد».

دستگاه مذکور پس از اعلام این‌که با بازرسی از آنها مقداری کریستال، نارنجک دستی و کلت کمری کشف شد، خاطرنشان کرد: «در تحقیقات انجام شده، یکی از قاچاقچیان کریستال که از استان میسان وارد شده بود محل اختفای مواد را که 4 کیلوگرم بودند لو داد».

در این بیانیه آمده: این قاچاقچی دو تاجر دیگر که منتظر دریافت بخشی از مواد مخدر بودند را نیز لو داد، که آنان نیز طی کمین نیروهای امنیتی دستگیر و مقداری ماده مخدر کریستال به همراه آنان نیز کشف شد.

علاوه بر این، این افراد اطلاعاتی درباره یکی از قاچاقچیان رده پایین که با آنها کار می‌کنند نیز فاش کردند که نیروهای امنیتی وی را در خانه اش بازداشت کردند.

این دستگاه با اشاره به اینکه در این عملیات که ظرف یک روز اجرا شده، 6 متهم دستگیر شده اند و 8 کیلوگرم ماده مخدر کریستال با آنها کشف شده است، افزود: «متهمان با موارد کشف شده به مراجع ذیصلاح قانونی معرفی شدند».

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا