اقتصادیخبر اول

پوتین: امکانات بسیاری برای ورود به بازارهای ایران و خاورمیانه پیدا کرده‌ایم

رئیس جمهوری روسیه تأکید کرد که پس از تحریم‌های غرب، کشورش امکانات گسترده‌ای برای ورود به بازارهای ایران و خاورمیانه پیدا کرده است.

میدل ایست نیوز: رئیس جمهور روسیه تأکید کرد که پس از تحریم‌های غرب، کشورش امکانات گسترده‌ای برای ورود به بازارهای ایران و خاورمیانه پیدا کرده است.

به گزارش «الشرق»، «ولادیمیر پوتین»، رئیس جمهوری روسیه، در سخنانی در نشست اقتصادی در شهر ولادیووستوک در شرق روسیه تأکید کرد که غرب برای حفظ نظام جهانی متناسب با خود سیاست تحریم‌ها را پیش گرفته است.

او گفت که کشورهای غربی در مسائل سیاسی و امنیتی و اقتصادی «تصمیمات کوته‌نظرانه» می‌گیرند و افزود که «به نظر می‌آید که این سیاست موجب توقف تولید در اروپا خواهد شد».

پوتین تأکید کرد که هیچ کس در منزوی کردن روسیه موفق نخواهد شد و چنین چیزی ناممکن است و افزود که روسیه امکانات بیشتری برای ورود به بازارهای ایران و خاورمیانه پیدا کرده است.

وی گفت که مسکو با «هجوم اقتصادی و مالی و فناورانه غرب هم‌زیستی خواهد کرد» و افزود که بازارهای روسیه اکنون به وضعیت ثبات برگشته است است.

پوتین افزود: «اطمینان دارم که پس از عملیات نظامی در اوکراین هیچ چیزی را از دست نخواهیم داد و روند پیشرفت در کشورمان شدت خواهد گرفت».

منبع
الشرق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا