اجتماعی

ابراز آمادگی عتبه حسینی(ع) برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین در بخش‌های گوناگون

عتبه مقدس حسینی(ع) از آمادگی کامل برای ارائه خدمات به زائران اربعین در بخش‌های اقامتی و درمانی و غذایی و حمل و نقل خبر داد.

میدل ایست نیوز: عتبه مقدس حسینی(ع) از آمادگی کامل برای ارائه خدمات به زائران اربعین در بخش‌های اقامتی و درمانی و غذایی و حمل و نقل خبر داد.

«حسن رشید العبایجی»، دبیر کل عتبه مقدس حسینی(ع) در گفت‌وگو با خبرگزاری رسمی عراق (واع) تأکید کرد که برنامه‌های این عتبه برای پذیرایی و خدمت‌رسانی و تأمین محل اقامت و غذا و حمل و نقل برای زائران اربعین امسال از همه سال‌های گذشته مفصل‌تر بوده است.

او گفت که عتبه مقدس حسینی(ع) خود را آماده کرده و انتظار حضور شمار بالایی از زائران را دارد و برنامه‌ای مفصل برای همه بخش‌های خدماتی و درمانی و اقامتی و حمل و نقل و تأمین غذا تهیه کرده است.

وی افزود که این خدمات تا زمانی که آخرین زائر اربعین از کربلا خارج شود ادامه خواهد داشت.

از سوی دیگر رئیس بخش بهداشت و درمان عتبه حسینی گفت که 3 هزار نیروی درمانی اعم از پزشک و پرستار در 10 بیمارستان و مرکز درمانی که 3 تای آنها میدانی هستند آماده خدمت‌رسانی به زائران اربعین‌اند.

«ستار الساعدی» افزود که این نیروی درمانی از روز دهم ماه صفر (چهارشنبه) فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

وی گفت که 3 مرکز درمانی میدانی نیز یکی در صحن امام حسن(ع) و دیگر در صحن حضرت زینب برپا شده است.

او همچنین از توافق با دندان‌پزشکان ایرانی برای ارائه خدمات 24 ساعته به زائران خبر داد و گفت که این خدمات در بیمارستان «سفیر الامام الحسین» ارائه می‌شود.

 

منبع
واع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا