سیاسی

دستور الکاظمی به دستگاه‌های ذیربط برای اولویت قرار دادن راهپیمایی اربعین

نشست امنیتی-خدماتی عراق برای بررسی مقدمات زیارت اربعین و آمادگی های لازم برای موفقیت آمیز بودن آن به ریاست مصطفی الکاظمی برگزار شد.

میدل ایست نیوز: مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق امروز ریاست نشستی امنیتی خدماتی برای پیگیری مقدمات کنونی و اقدامات انجام شده برای موفقیت آمیز بودن برگزاری مراسم اربعین امام حسین (ع) را برعهده داشت.

بنابر آنجه در بیانیه نخست وزیری عراق آمده است، الکاظمی بر پایبندی به بالاترین سطح از آمادگی امنیتی، بهداشتی و خدماتی و افزایش سطح آمادگی برای تامین روان بودن و امنیت زیارت اربعین بدون نقص یا حوادث جانبی تاکید کرد.

وی تاکید کرد که دستگاه های خدماتی باید روان بودن برگزاری زیارت اربعین را در اولویت قرار دهند و موانع را رفع کنند و همه خدمات لازم را ارائه دهند و موارد اضطراری را حل کنند.

الکاظمی به دستگاه های ذیربط دستور داد که این مراسم را در راس اولویت های خود قرار دهند و هرآنچه شایسته شهرت عراق و مردم کریم آن است که به حسن ضیافت و استقبال در این مناسبت ها شناخته شده اند، ارائه دهند.

در این نشست شماری از وزرای وزارتخانه های امنیتی و خدماتی، فرماندهان امنیتی و مقامات مرتبط با استقبال از زائران حسینی حضور داشتند.

منبع
نخست وزیری عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا