اجتماعی

رئیس ستاد اربعین ایران: 2 میلیون و 600 هزار زائر از کشور وارد عراق شده‌اند

رئیس ستاد اربعین ایران با بیان اینکه تردد از مرزهای ششگانه به سهولت انجام می شود، گفت که تاکنون 2 میلیون و 600 هزار زائر از ایران وارد عراق شده اند.

میدل ایست نیوز: مجید میر احمدی، رئیس ستاد اربعین ایران با بیان اینکه‌ 2 میلیون و 600 هزار زائر از ایران وارد عراق شده‌اند، گفت: اکنون تردد از مرزهای ششگانه با سهولت انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، وی با بیان اینکه در حال مدیریت ورود و خروج زائران هستیم، تاکید کرد: با توجه به مشکلاتی که در روزهای گذشته برای زائران پیش آمد بحمدالله توانستیم ا‌ین مسائل را مدیریت کنیم و اکنون وضعیت مناسب شده و تمام زائران در حال عبو‌ر به عراق هستند.

رئیس ستاد اربعین ایران با بیان اینکه تاکنون 600 هزار زائر وارد کشور شده‌اند، تصریح کرد: ‌با ‌برنامه‌ریزی صورت گرفته‌ وضعیت تردد در مرزها بسیارخوب شده ‌و ورود و خروج زائران با ‌سهولت انجام می‌شود.

میر احمدی با بیان اینکه با وجود تلاش‌های صورت گرفته از سوی عراقی‌ها ولی توان‌ پذیرش این همه زائرن را نداشتند، ادامه داد: با مدیریت صورت گرفته توانستیم از یک فاجعه جلوگیری کنیم و بحمدالله کوچک‌ترین حادثه‌ای طی دور روز گذشته در مرزها نداشته‌ایم.

وی با بیان اینکه در مدیریت پیک بعدی خروج زائران از مرزهای شش‌گانه هستیم، اضافه کرد: جلوی هیچ زائری را برای خروج از مرز نگرفته ایم و تمام کسانی که در مسیر مرز و در پایانه‌ها بودند ‌را عبور دادیم.

رئیس ستاد اربعین ایران با بیان اینکه تردد در مرزهای باشماق و تمرچین ‌با ‌سهولت در حال انجام است، خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مشکلی برای برای برگشت زائران نداریم و تنها خواهش ما از زائران این است که ماندگاری خود در عتبات را کم کنند.

منبع
تسنیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا