اجتماعی

دستور اکید مقامات عراق درباره زائرانی که در پی تردد از مرز خسروی هستند

یک عضو ستاد هماهنگی زیارت اربعین عراق گفت که به رانندگان وسایل نقلیه اکیدا دستور داده شده که برای انتقال زائران به مرز منذریه - خسروی از مسیر مشخصی عبور کنند.

میدل ایست نیوز: یک عضو ستاد هماهنگی زیارت اربعین عراق گفت که به رانندگان وسایل نقلیه اکیدا دستور داده شده که برای انتقال زائران به مرز منذریه – خسروی از مسیر مشخصی عبور کنند.

به گزارش «بغداد الیوم»، ابراهیم خلیل، عضو کمیته هماهنگی زیارت اربعین در عراق، از صدور دستورات اکید به همه رانندگان تاکسی و اتوبوس‌هایی که روزانه صدها زائر ایرانی، افغانستانی و آذربایجانی را از گذرگاه المنذریه ـ خسروی واقع در شرق عراق منتقل می‌کنند صادر کرده است.

وی گفت که که رانندگان وسایل حمل و نقل زائران از جاده های مشخص شده برای انتقال زائران استفاده کنند و از مسیرهای جایگزین برای انتقال زائران عبور نکنند.

وی با اشاره به اینکه این دستورات ابعاد امنیتی و نظم بخشی دارد افزود: «4 زائر ایرانی در یک ایست بازرسی امنیتی بین دیالی و بغداد به دلیل نداشتن گذرنامه توقیف شده اند زیرا آنها از مسیری که برای انتقال زائران در نظر گرفته شده بود، حرکت نکردند».

وی تأکید کرد که تردد از جاده های مشخص شده به منظور افزایش هماهنگی و امکان رسیدگی فوری به موارد اضطراری و تضمین رسیدن زائران به مقصد است.

 

منبع
بغداد الیوم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا