خبر اولسیاسی

انصارالله: در حمله به مراکز حساس عربستان و امارات خط قرمزی نمی‌شناسیم

وزیر دفاع حکومت انصارالله در یمن تأکید کرد که این نیروها در حمله به «مراکز بسیار حساس» در عربستان و امارات تردید نخواهند کرد.

میدل ایست نیوز: وزیر دفاع حکومت انصارالله در یمن تأکید کرد که این نیروها در حمله به «مراکز بسیار حساس» در عربستان و امارات تردید نخواهند کرد.

به گزارش «آناتولی»، «محمد ناصر العاطفی» وزیر دفاع حکومت انصارالله در مصاحبه‌ای هشدار داد که این نیروها در حال مدیریت یک رویارویی تاکتیکی و استراتژیک هستند و در بمباران اهداف و مراکز بسیار حساس و مهم در امارات و عربستان تردید نمی‌کنند.

او گفت که فقط تأسیسات نظامی و اقتصادی حیاتی در عمق عربستان و امارات نیست که در تیررس نیروهای انصارالله است، بلکه آنان می‌توانند بسیار فراتر از این تأسیسات هم بروند.

وی افزود که نیروهای انصارالله در حملات موشکی و پهپادی خود چه در سطح زمینی و چه هوایی و چه دریایی هیچ مانع و خط قرمزی نمی‌شناسند و در این باره خود را توانمند ساخته‌اند.

العاطفی افزود که امنیت گذرگاه‌های دریایی در جنوب دریای سرخ و تنگه باب المندب و خلیج عدن و دریای عرب تا شرق اقیانوس هند در دست نیروهای انصارالله است و همه باید متوجه این موضوع باشند.

این در حالی است که اخیرا شورای امنیت و دیگر طرف‌های خارجی انصارالله را متهم کرده‌اند که حاضر به توافق درباره تمدید آتش‌بس در یمن نشده است.

روز دوشنبه گذشته، «هانس گروندبرگ»، نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور یمن، از عدم توافق طرف‌های یمنی درباره آتش‌بس ابراز تأسف کرد و گفت که چنین آتش‌بسی می‌توانست به نفع مردم و ساکنان این کشور باشد.

او گفت که مذاکرات ادامه دارد و از همه طرف‌ها خواست که آرامش را حفظ و از هر اقدام تحریک‌برانگیز و هر آنچه موجب تنش شود خودداری کنند و به تعهدات خود در قبال ملت یمن پایبند بمانند.

منبع
آناتولی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا