اقتصادی

تاکید اردن بر لزوم تقویت همکاری با آلمان در زمینه انرژی

وزیر انرژی و منابع معدنی اردن در نشستی با وزیر امور سیاست آب و هوایی آلمان بر لزوم آغاز اقداماتی برای تقویت همکاری مشترک اردن و آلمان در زمینه انرژی تاکید کرد.

میدل ایست نیوز: صالح الخرابشه، وزیر انرژی و منابع معدنی اردن به همراه معاویه الردایده، وزیر محیط زیست اردن، در نشست با جنیفر مورگان، وزیر امور سیاست آب و هوایی آلمان بر لزوم آغاز اقداماتی برای تقویت همکاری مشترک اردن و آلمان در زمینه انرژی تاکید کردند.

به گزارش اسپوتنیک، الخرابشه بر لزوم همکارش مشترک برای ایجاد گزینه مشترک برای تضمین پایداری انرژی تاکید و در این نشست پروژه های انرژی و طرح های حوزه انرژی تجدیدپذیر و هیدروژن را بررسی کرد.

وزیر محیط زیست اردن، ضمن بررسی طرح ها و اقدامات اردن برای مقابله با آثار تغییرات اقلیمی، بر اهمیت همکاری دوجانبه و بین المللی برای مقابله با پیامدهای تغییرات اقلیمی به ویژه در رابطه با تامین مالی لازم برای این اقدامات و آماده شدن برای نشست آتی تغییرات اقلیمی تاکید کرد.

وزیر امور سیاست آب و هوایی آلمان نیز، دستاوردهایی که از طریق همکاری بین آلمان و اردن در زمینه های تسریع در تغییر و تحول در انرژی و مقابله با تغییرات اقلیمی به دست آمده را تحسین کرد و اشاره کرد که کشورش برای همکاری با همه کشورهای برای مقابله با آثار تغییرات اقلیمی به ویژه اجرای طرح ها و تامین مالی آن تلاش می کند.

منبع
اسپوتنیک عربی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا