خبر اولسیاسی

وزیر کشور ایران، عربستان را به دست داشتن در اعتراضات اخیر متهم کرد

وزیر کشور ایران، عربستان را به حمایت از ناآرامی ها در ایران از طریق شبکه رسانه ای وابسته به خود متهم کرد.

میدل ایست نیوز: احمد وحیدی، وزیر کشور ایران با اشاره به نقش رسانه‌های خارجی در ناآرامی های اخیر در ایران گفت: جالب است کسانی که به ایران ایراد می‌گرفتند که چرا از غزه و لبنان حمایت می‌کند، امروز کارهای خود را با شبکه فارسی زبان وابسته به عربستان سعودی تطبیق می‌دهند.

به گزارش اسپوتنیک، وی افزود: عربستانی که در یک روز ۸۲ نفر را گردن زد و یا اینکه به خاطر قطعه قطعه کردن یک خبرنگار آنقدر افتضاحات بالا گرفت که حتی آمریکایی‌ها هم نتوانستند آن را لاپوشانی کنند.

وحیدی در ادامه تصریح کرد: به هر حال باید دید چه می‌شود که عده‌ای به دستور یک شبکه وابسته به عربستان سعودی عمل می‌کنند. این همان مساله مهم است. ما باید ببینیم دشمن چه می‌کند و ما باید چه کاری را انجام دهیم.

وزیر کشور ایران ادامه داد: با مشاهده اقدامات این افراد گاهی تعجب می‌کردیم چگونه یک انسان می‌تواند به این اندازه قسی القلب باشد. برخی از این‌ها در خارج از کشور آموزش دیدند و از خارج هم برای آنها پول می‌فرستادند.

وی بیان کرد: هسته‌های مختلفی در ناآرامی‌های اخیر فعال بودند. مثلاً هسته‌های سازمان یافته رژیم صهیونیستی فعالیت داشتند و به برخی برای هر کوکتل مولوتوف ۵۰۰ هزار تومان داده می‌شد.

منبع
اسپوتنیک عربی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا