خبر اولسیاسی

اتمام حجت فرمانده سپاه ایران با عربستان: رسانه‌هایتان را کنترل کنید و بدانید که آسیب پذیرید

فرمانده کل سپاه پاسداران ایران گفت: رژیم آل سعود از بازی رسانه ای با جوانان و ملت غیور ایران اسلامی دست بردارد و در این زمینه به آنها هشدار می‌دهیم.

میدل ایست نیوز: سردار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران ایران گفت: رژیم آل سعود از بازی رسانه ای با جوانان و ملت غیور ایران اسلامی دست بردارد و در این زمینه به آنها هشدار می‌دهیم.

به گزارش ایرنا، وی در رزمایش بزرگ اقتدار سپاه در منطقه عمومی ارس، افزود: آنها آشکارا به دنبال تحریک جوانان ما هستند و اتمام حجت می کنیم که این رسانه ها را کنترل کنند وگرنه دود آن به چشم خودشان خواهد رفت و توجه داشته باشند که شما وارد این قضیه شده اید و بدانید آسیب پذیر هستید، بهتر است مراقب باشید.

سلامی نفوذ اسرائیل در منطقه را تهدیدآمیز دانست و اظهار داشت: متاسفانه این رژیم منحوس در برخی از کشورهای جنوبی و شمالی ایران اسلامی و اقلیم نفوذ کرده است و از آنجائی که ما این رژیم غاصب را به خوبی می شناسیم، به کشورهای منطقه سفارش می کنیم این رژیم را به کشورهای خود راه ندهند چون سرشت این رژیم منحوس آفرینش ناامنی، تفرقه و حرکت های موذیانه است؛ مبادا کشورهای اسلامی منطقه را آلوده کند و باعث انتقال ناامنی خود به ممالک اسلامی شود.

سردار سلامی پیام اصلی رزمایش امروز را دوستی و برادری با همسایگان اعلام و اضافه کرد: این اصل مشیء ماست و مادامی که همسایه ها توطئه و یا دشمنی نکنند ما همچنان بر سر دوستی و برداری خود هستیم در غیر این صورت مشیء ما تغییر می کند و تا زمانی که کشورهای مختلف با ما تعامل و همزیستی مسالمت آمیز و روابط سیاسی و اقتصادی مناسب داشته  باشند، ما نیز بر سر دوستی و برداری خواهیم ایستاد.

رزمایش نظامی نیروی زمینی سپاه پاسداران ایران در منطقه عمومی ارس واقع در شمال استان های آذربایجان‌شرقی و اردبیل آغاز شد.

منبع
ایرنا

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا