سیاسی

کنایه سخنگوی دولت ایران به انگلیس و عربستان: فارسی بلد نیستند شبکه فارسی زبان راه انداختند

سخنگوی دولت ایران با اشاره به راه اندازی رسانه های فارسی زبان در خارج از کشور، گفت: کشورهایی حاضر به هزینه از جیب خود شدند تا رسانه فارسی زبان راه بیندازند در حالی که اصلا فارسی نمی دانند.

میدل ایست نیوز: علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت ایران گفت: کشورهایی حاضر به هزینه از جیب خود شدند تا رسانه فارسی زبان راه بیندازند که اصلا فارسی نمی دانند و می‌خواهند با جنگ رسانه‌ای ما را تحت فشار قرار دهند.

به گزارش ایرنا، رییس شورای اطلاع رسانی دولت با اشاره به راه اندازی رسانه های فارسی زبان در خارج از کشور، گفت: کشورهایی حاضر به هزینه از جیب خود شدند تا رسانه فارسی زبان راه بیندازند در حالی که اصلا فارسی نمی دانند و می خواهند ما را تحت فشار قرار دهند و همین قدرت‌ها ما را وجه المصالحه خود قرار دادند.

وی ادامه داد: این انقلاب یک کلام داشت که باید به خود اعتماد و اتکا کنیم و روی پای خود بایستیم که شرط آن رفتن در مسیر علم بود. البته نظری بود که برای پیشرفت باید وام بگیریم و انها دست ما را بگیرند و ما را راه ببرند و این رویکرد در 50 سال گذشته وجود داشته است.

بهادری جهرمی با بیان اینکه به قول رهبر ایران آنها کار رایگان برای کسی انجام نمی دهند و گاو شیرده می خواهند اظهار داشت: این قدرت ها در نقشه جهانی خود برای هر کشوری کار ویژه تعیین کرده اند. برای کشوری گاو شیرده، کشوری دیگر گاو گوشتی و کشوری هم مرغ تخم گذار طراحی کردند.

منبع
ایرنا

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا