سیاسی

تاکید السودانی بر اهتمام دولت آتی عراق به تداوم همکاری با اردن

نخست وزیر مامور تشکیل کابینه جدید دولت عراق در دیدار با سفیر اردن بر اهتمام دولت آتی به تداوم همکاری و شراکت با اردن در زمینه های مختلف به خصوص پروژه های استراتژیک تاکید کرد.

میدل ایست نیوز: منتصر الزعبی، سفیر اردن در بغداد امروز با محمد شیاع السودانی، نخست وزیر مامور تشکیل کابینه جدید دولت عراق دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق (واع) به نقل از دفتر اطلاع رسانی نخست وزیری عراق، دو طرف درباره روابط دوجانبه و شماری از مسائل دارای اهمیت مشترک و راه های تقویت همکاری در سطوح مختلف رایزنی کردند.

السودانی در این دیدار بر عمق روابط تاریخی بین دو کشور و اهتمام دولت آتی به تداوم همکاری و شراکت با اردن در زمینه های مختلف به خصوص پروژه های استراتژیک تاکید کرد.

نخست وزیر مامور تشکیل کابینه دولت جدید بر اهمیت ایفای نقش طبیعی عراق به همراه برادران عرب و دوستان خود در منطقه در راستای تقویت امنیت و ثبات منطقه تاکید کرد.

از طرفی دیگر سفیر اردن، انتخاب السودانی به عنوان نخست وزیر مامور تشکیل کابینه را تبریک گفت و سلام عبدالله دوم، پادشاه اردن را به او ابلاغ کرد.

وی اشاره کرد که دولت اردن به تداوم روند همکاری دوجانبه و توسعه آن که تاکیدی بر عمق روابط برادرانه بین عراق و اردن است، امید دارد.

منبع
خبرگزاری رسمی عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا