خبر اولسیاسی

آیت الله خامنه‌ای: داغ شاهچراغ جز با اقدام قاطع درباره سررشته این فجایع جبران نمی‌شود

آیت الله خامنه ای در واکنش به حادثه تروریستی حرم شاهچراغ تأکید کرد که این داغ جز با جستجو از سررشته‌ی این فاجعه‌آفرینی‌ها و اقدام قاطع و خردمندانه درباره‌ی آن، جبران نخواهد شد.

میدل ایست نیوز: آیت الله خامنه‌ای در واکنش به حادثه تروریستی حرم شاهچراغ تأکید کرد که این داغ جز با جستجو از سررشته‌ی این فاجعه‌آفرینی‌ها و اقدام قاطع و خردمندانه درباره‌ی آن، جبران نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری رسمی ایران (ایرنا)، آیت الله خامنه ای با انتشار بیانیه ای در واکنش به حادثه تروریستی حرم شاهچراغ در شیراز نوشت: «جنایت شقاوت‌آمیز در حرم مطهّر حضرت احمد بن موسی علیهماالسلام که به شهادت و مجروح شدن دهها مرد و زن و کودک بی‌گناه انجامید، دلها را اندوهگین و داغدار کرد».

وی افزود: «عامل یا عاملان این جنایت اندوهبار یقیناً مجازات خواهند شد ولی داغ عزیزان و نیز هتک حرمت حرم اهل بیت علیهم‌السلام جز با جستجو از سررشته‌ی این فاجعه‌آفرینی‌ها و اقدام قاطع و خردمندانه درباره‌ی آن، جبران نخواهد شد».

آیت الله خامنه‌ای تأکید کرد: «همه در مقابله با دست دشمن آتش‌افروز و عوامل خائن یا جاهل و غافل او وظائفی برعهده داریم؛ از دستگاههای حافظ امنیت و قوه‌ی قضائیه تا فعالان عرصه‌ی فکر و تبلیغ و تا آحاد مردم عزیز باید ید واحده‌ئی باشند در مقابل جریانی که به جان مردم و امنیت آنان و مقدسات آنان بی‌اعتنائی و بی‌احترامی روا میدارد».

در این بیانیه آمده: «ملت عزیز و دستگاههای مسئول یقیناً بر توطئه‌ی خباثت‌آمیز دشمنان فائق خواهند آمد».

رهبر ایران همچنین به خانواده‌های عزادار این حادثه و به مردم شیراز و به همه‌ی ملت ایران تسلیت گفته و شفای مجروحان را از خداوند متعال طلب کرده است.

منبع
ایرنا

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا