اجتماعیسیاسی

اقلیم کردستان: باتوجه به اعتراضات و ناآرامی‌ها، اوضاع دانشجویان خود در ایران را دنبال می‌کنیم

مدیرکل دفتر دانشجویان اعزامی، فرهنگ و رسانه وزارت آموزش عالی اقلیم کردستان اعلام کرد که حدود 4 هزار دانشجو از اقلیم کردستان در ایران تحصیل می کنند و وزارتخانه اوضاع آنها را در پی اعتراضات در ایران پیگیری می کند.

میدل ایست نیوز: یاسین صالح، مدیرکل دفتر دانشجویان اعزامی، فرهنگ و رسانه در وزارت آموزش عالی اقلیم کردستان گفت که حدود 4 هزار دانشجو از اقلیم کردستان در ایران تحصیل می کنند و وزارتخانه اوضاع آنها را در پی اعتراضات در ایران پیگیری می کند.

به گزارش ناس نیوز، وی افزود که 3 هزار دانشجو در وزارتخانه پرونده دارند که از طریق وزارت آموزش عالی به ایران رفته اند اما دانشجویان دیگری هستند که به صورت مستقل برای تحصیل به ایران رفته اند.

صالح تصریح کرد که وضعیت آموزشی در دانشگاه های ایران ادامه دارد و تظاهرات و ناآرامی ها در ایران به حدی نرسیده که آموزش را تعطیل کند و ما در وزارت آموزش عالی و پژوهش علمی، به صورت پیوسته اوضاع دانشجویان در ایران را پیگیری می کنیم.

وی درباره وضعیت دانشجویان گفت که ما اوضاع در ایران را دنبال می کنیم اگر جان دانشجویان در خطر باشد یا مدارس تعلیق شود، ما در تصمیمان بازنگری می کنیم، این بدان معنا نیست که بازخواهند گشت، اما ما وضعیت دانشجویان در ایران را براساس آخرین تحولات تعیین می کنیم.

منبع
ناس نیوز

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا