اجتماعی

تیم های باقی مانده در قطر تعطیلات را چگونه می گذرانند؟

بعد از 17 روز بازی‌های روزانه، اعضای تیم‌های شرکت‌کننده در جام جهانی و هوادارانشان 2 روز استراحت تا پیش از آغاز بازی‌های یک‌چهارم نهایی دارند.

میدل ایست نیوز: بعد از 17 روز بازی‌های روزانه، اعضای تیم‌های شرکت‌کننده در جام جهانی و هوادارانشان 2 روز استراحت تا پیش از آغاز بازی‌های یک‌چهارم نهایی دارند.

8 تیم که حدود یک ماه است در قطر هستند از فرصت این دو روز (چهارشنبه و پنج‌شنبه) برای استراحت و گذراندن اوقات فراغت با خانواده و البته اندکی تمرین استفاده می‌کنند.

روز یکشنبه گذشته و با پایان بازی آرژانتین و قطعی شدن صعودش به مرحله بعدی، «لیونل مسی» در هتل مجلل دوحه برنامه «اسادو» برگزار کرد. اسادو جشن کباب‌پزی در هوای آزاد است که بین آرژانتینی‌ها محبوبیت بسیاری دارد. در این برنامه علاوه بر همسر و دخترانش، بعضی از دوستانش هم حضور داشتند.

اعضای تیم برزیل بیشتر وقت خود را به تمرین گذراندند هرچند با اعضای خوانده خود در باشگاه عربی هم دیدار کردند.

در این میان تیم اسپانیا که در برابر مراکش شکست خورد و حذف شد، قبل از این بازی 2 روز مرخصی گرفته بود. در این مدت 15 بازیکن اسپانیا ناهار را در رستوران معروف «نصرت» گذارندند و «استیک طلا» سفارش دادند.

در این میان، لویس انریکه، سرمربی اسپانیا هم جشن تولد بیست و چهار سالگی پسرش را گرفت و البته از وقت استراحت برای بازی محبوبش یعنی دوچرخه‌سواری استفاده کرد.

تیم‌های انگلیس و فرانسه بیشترین استفاده را از این وقفه کردند چون عملا یک هفته فرصت استراحت داشتند.

تیم انگلستان دوشنبه گذشته را به استراحت کامل گذراند. بعضی اعضای تیم به بازی واترپولو رفتند  وبعضی دیگر هم وقتشان را در باشگاه بدن‌سازی گذراندند.

انگلیسی‌ها فقط نصف روز فرصت دیدار خانواده را پیدا کردند، اما فرانسوی‌ها سه روز با خانواده‌شان در دوحه گذراندند.

فدراسیون فوتبال فرانسه به بازیکنان اجازه داد که یکشنبه تا سه‌شنبه را در محل استقرار باشگاه در دوحه بمانند.

جوردن ورتو در این باره به خبرنگاران گفت: «رسیدن به یک چهارم نهایی به معنای قهرمانی است، اینکه خانواده‌مان در کنارمان هستند برای روحیه‌مان خیلی خوب است و تشویقمان می‌کند که بهتر بازی کنیم».

 

 

منبع
الجزیره

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا