اجتماعیخبر اول

رونق کافه‌های عراق با مسابقات جام جهانی قطر

جام جهانی 2022 قطر فرصت های مهمی را به وجود آورد که تنها برای قطر نبود بلکه شامل سایر کشورها نیز شد از جمله عراق که با رونق گرفتن کافه ها و رستوران ها همراه بود.

میدل ایست نیوز: کافه ها و رستوران های عراق از زمان آغاز جام جهانی 2022 قطر، شاهد فعالیت قابل توجهی بودند زیرا شور و شوق عراقی ها به فوتبال موجب شده بازی های جام جهانی را تا پاسی از شب در کافه ها و رستوران ها دنبال کنند.

به گزارش العربی الجدید، جام جهانی 2022 قطر همچنین موجب رونق گرفتن بازار لباس های ورزشی شده است.

درآمد بیشتر

صاحبان کافه ها در عراق، جام جهانی قطر را فرصت خوبی برای کافه ها و رستوران هایی که بازی ها را به نمایش می گذارند، می دانند، زیرا درآمد بیشتری را به همراه دارد.

عامر العزاوی، صاحب یک کافه در بغداد گفت که بازی های جام جهانی 2022، فرصت های شغلی بسیاری را در کافه ها، رستوران ها و فروشگاه های فروش تجهیزات ورزشی ایجاد کرده است.

وی توضیح داد که کافه ها و رستوران ها پیش از جام جهانی خود را آماده کردند و صفحه نمایش های بزرگی برای استقبال از طرفداران جام جهانی قرار دادند و شرایط تماشای لذت بخش مسابقات را فراهم کردند.

العزاوی تاکید کرد که حضور جوانان در کافه ها برای مشاهده مسابقات، منجر به درآمد خوبی برای صاحبان کافه ها شده که به چند برابر درآمد روزهای دیگر می رسد.

وی اشاره کرد که استقبال از کافه ها برای مشاهده مسابقات به حدی است که طرفداران فوتبال از قبل مکان مناسب برای مشاهده فوتبال رزرو می کنند.

مشاهده مسابقات

جوانان برای مشاهده مسابقات به کافه ها می روند تا به صورت جمعی از مسابقات لذت ببرند و از شور و حماسه ای که در آنجا به وجود می آید، بهره مند شوند.

یکی از طرفداران عراقی فوتبال گفت که هزینه های مشاهده فوتبال در کافه ها سنگین نیست به ویژه با توجه به اینکه بسیاری از جوانان نمی توانند اشتراک نمایش مسابقات فوتبال را تهیه کنند.

در این میان برخی از کافه ها از جام جهانی سوء استفاده می‌کنند و قیمت‌ها را افزایش می‌دهند و هزینه‌هایی بابت مشاهده مسابقات دریافت می کنند.

جام جهانی 2022 قطر فرصت های مهمی را به وجود آورد که تنها برای قطر نبود بلکه شامل سایر کشورها نیز شد از جمله عراق که با رونق گرفتن کافه ها و رستوران ها همراه بود.

منبع
العربی الجدید

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا