اجتماعی

تاجر مراکشی‌الاصل به بازیکنان مراکش 10 هزار دلار پاداش می دهد

یک تاجر مراکشی الاصل گفت که قصد دارد به هر بازیکن و نیز مربیان تیم ملی مراکش 10 هزار دلار و در صورت صعود به نیمه نهایی 10 هزار دلار دیگر و به همین میزان برای پیروزی در نیمه نهایی و فینال بدهد.

میدل ایست نیوز: یوسی داهان، تاجر اسرائیلی مراکشی الاصل و مالک باشگاه آلدن، با توجه به تلاش زیاد بازیکنان مراکش در جام جهانی قطر برای پیروزی در بازهای این مسابقات، قول پاداش ده هزار دلاری به هر یک از آنها داد.

به گزارش روسیا الیوم، شیرهای اطلس پس از پیروزی مقابل اسپانیا که تمام دنیا را شگفت زده کردند نوار پیروزی های خود را ادامه دادند و توانستند تیم ملی پرتغال و اسطوره آن کریستیانو رونالدو را نیز از دور رقابت های بین المللی کنار بگذارند.

بسیاری از برد تیم ملی مراکش شگفت زده شدند، اما تاجر اسرائیلی پا را فراتر گذاشت و قول پاداش ده هزار دلاری به هر یک از بازیکنان مراکش و نیز پاداش اضافی در صورت ادامه پیروزی ها تا کسب جام را داد.

داهان چند روز پیش در مصاحبه ای با شبکه 12 اسرائیل گفت که اگر تیم ملی اسرائیل به جام جهانی راه یابد از حمایت آن بسیار خوشحال می شود اما تیم ملی مراکش هم خوب است.

وی افزود: من همیشه می گویم مراکش را ترک کردم، اما مراکش از قلب من بیرون نیامده، در 14 سالگی مهاجرت کردم و اکنون این فرصت را دارم که کاری برای مراکش انجام دهم.

داهان توضیح داد که قصد دارد به هر بازیکن مراکشی و نیز مربیان 10 هزار دلار و در صورت صعود به نیمه نهایی 10 هزار دلار دیگر و به همین میزان برای پیروزی در نیمه نهایی و فینال بدهد.

این تاجر اسرائیلی مراکشی الاصل توضیح داد که چگونه و چه زمانی پول را منتقل می کند. وی گفت: هنوز با تیم ملی مراکش تماس نگرفته ام. من با یهودا لنکیری، مدیر اجرایی اتاق بازرگانی اسرائیل و مراکش تماس گرفتم که به سفیر اطلاع داد و با اورن هاسون، رئیس هیئت مدیره اتحادیه فوتبال قطر نیز صحبت کردم و پس از پایان مراسم جام به رئیس فدراسیون مراکش اطلاع خواهد داد تا ببینیم چگونه پول را منتقل کنیم.

منبع
روسیا الیوم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا