اجتماعیسیاسی

نقل قول کاظم الساهر در خصوص جمع آوری تصاویر شهیدان سلیمانی و المهندس جعلی است

یک سایت که به بیان حقیقت اخبار جعلی در شبکه های اجتماعی می پردازد، حقیقت ماجرای اظهارات منسوب به کاظم الساهر، خواننده معروف عراقی درخصوص حضور در جام ملت های خلیج در بصره را فاش کرد.

میدل ایست نیوز: سایت «التقنیة من أجل السلام» (فناوری برای صلح) که به بیان حقیقت اخبار جعلی در شبکه های اجتماعی می پردازد، حقیقت ماجرای اظهارات منسوب به کاظم الساهر، خواننده معروف عراقی درخصوص حضور در جام ملت های خلیج در بصره را فاش کرد.

در این سایت آمده است که خبری در شبکه های اجتماعی منتشر شده مبنی بر اینکه کاظم الساهر گفته است تا زمانی که تصاویر شهیدان سلیمانی و المهندس از خیابان های بصره برداشته نشود، در جام ملت های خلیج حضور نخواهد یافت.

این سایت نوشت که این خبر نادرست است زیرا این خواننده عراقی این چنین اظهاراتی نداشته و پس از مراجعه به حساب رسمی او در شبکه های اجتماعی و رصد آخرین فعالیتش، این اظهارات یافت نشد.

این اظهارات جعلی در حالی مطرح می شود که در حال نزدیک شدن به جام ملت های خلیج هستیم که اوایل ژانویه 2023 در بصره آغاز خواهد شد.

گفتنی است کاظم الساهر 14 اوت 2016 پس از بازدید از یکی از اردوگاه های الحشد الشعبی مبلغ 5 میلیون دلار کمک نقدی به این گروه اهدا کرده بود.

منبع
التقنیة من أجل السلام

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا