اجتماعی

35 هتل در بصره آماده میزبانی از مهمانان جام ملت‌های خلیج

وزارت فرهنگ، گردشگری و آثار باستانی عراق از آمادگی 35 هتل در استان بصره برای میزبانی هواداران بازی‌های فوتبال جام ملت‌های خلیج خبر داد.

میدل ایست نیوز: وزارت فرهنگ، گردشگری و آثار باستانی عراق از آمادگی 35 هتل در استان بصره برای میزبانی هواداران بازی‌های فوتبال جام ملت‌های خلیج خبر داد.

به گزارش «میدل ایست نیوز» زهره الجبوری، مدیر روابط عمومی وزارت فرهنگ، گردشگری و آثار باستانی عراق، تأکید کرد که تدارکات جاری برای میزبانی جام ملت‌های خلیج در بصره ادامه دارد و مراکز خدمات گردشگری شامل هتل‌ها و مهمان‌خانه‌ها و رستوران‌ها خود را برای این برنامه آماده می‌کنند.

وی گفت که 35 هتل سازمان گردشگری عراق آماده میزبانی از کادرهای فنی تیم‌ها و نیز هواداران آنهاست و افزود که تدارکات این میزبانی در مراحل پایانی قرار دارد.

الجبوری تأکید کرد که برنامه‌هایی برای بازدید مسافران از جاذبه‌های گردشگری بصره و موزه‌های آن تنظیم شده است.

همزمان برخی عشایر بصره نیز اعلام کرده‌اند که مراکز اقامتی (دیوان) های خود را برای میزبانی از هواداران تیم‌ها آماده کرده و به صورت رایگان در اختیار خواهند گذاشت.

از سوی دیگر، «جهاد الدیوان» سخنگوی سازمان هواپیمایی عراق اعلام کرد که فرودگاه بصره آماده میزبانی از مهمانان جام ملت‌های خلیج است.

او گفت که همه بخش‌های فرودگاه بصره به صورت کامل آماده افزایش پروازهاست.

جام ملت‌های خلیج از 6 ژانویه در بصره برگزار می‌شود.

این اولین مسابقات بین‌المللی است که پس از دهه‌ها محدودیت بین‌المللی ورزشگاه‌های عراق در این کشور برگزار می‌شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا