اجتماعی

دو و نیم میلیون گردشگر در سال 2022 از سلیمانیه دیدن کردند

اداره گردشگری استان سلیمانیه در اقلیم کردستان عراق، تعداد گردشگرانی که در سال 2022 از این استان دیدن کردند را اعلام کرد.

میدل ایست نیوز: اداره گردشگری استان سلیمانیه در اقلیم کردستان عراق، تعداد گردشگرانی که در سال 2022 از این استان دیدن کردند را اعلام کرد.

به گزارش «شفق نیوز»، اداره گردشگری استان سلیمانیه با اشاره به اینکه این استان طی ده روز پایانی ماه جاری پذیرای گردشگران زیادی بوده که تعداد آنها در آمار سالیانه لحاظ نشده اعلام کرد دو میلیون و 548 هزار گردشگر در 12 ماه گذشته از این استان دیدن کردند. سال گذشته نیز یک میلیون و 484 هزار نفر به این استان سفر کرده بودند.

پیش از این سازمان گردشگری اقلیم کردستان در بیانیه ای اعلام کرده بود که تمامی آمادگی ها را برای پذیرایی از گردشگرانی که برای تعطیلات سال نو به این منطقه سفر کرده اند، انجام داده است و خدمات زیادی به بازدیدکنندگان ارائه خواهد شد.

«ابراهیم عبد المجید» سخنگوی سازمان گردشگری اقلیم کردستان نیز گفت: مقدمات پذیرش گردشگران در گذرگاه‌های مرزی و فرودگاه‌ها به پایان رسیده است و تمامی ادارات ما در شهرها و ادارات مستقل هماهنگی کاملی با پلیس و پاسگاه های امنیتی برای تسهیل ورود گردشگران داشته اند.

منبع
شفق نیوز

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا