خبر اولسیاسی

حزب الله زنگ خطر را به صدا درآورد

فراکسیون «وفاداری به مقاومت» در پارلمان لبنان امروز پنجشنبه با انتشار بیانیه ای زنگ خطر را درباره انتخاب رئیس جمهور کشور به صدا درآورد.

میدل ایست نیوز: فراکسیون «وفاداری به مقاومت» در پارلمان لبنان امروز پنجشنبه با انتشار بیانیه ای زنگ خطر را درباره انتخاب رئیس جمهور کشور به صدا درآورد.

به گزارش «روسیا الیوم» فراکسیون «وفاداری به مقاومت» وابسته به «حزب‌الله» لبنان در بیانیه‌ای پس از برگزاری نشست دوره‌ای خود به ریاست «محمد رعد» اعلام کرد: در سالگرد شهادت سرداران قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس مخالفان استبداد آن سطح از تعالی انسانی‌ای که مدافعان آزادی در مقابل زشت ترین الگوی شیطانی بدان دست یافته‌اند را درک کرده‌اند.

در این بیانیه آمده است: مقابله با تهدیدات اسرائیل علیه لبنان و منطقه اولین وظیفه ای است که تحقق آن مستلزم تعهد به بالاترین سطوح مسئولیت در دفاع از کشور و مردم و آماده سازی جامعه است.

این فراکسیون در بیانیه خود افزود: انتخاب رئیس جمهور بدون تأخیر و بدون دخالت خارجی، یک خواسته و وظیفه ملی است و ما تسریع در این امر و اتخاذ کوتاه ترین راه قانونی را خواستاریم و در رایزنی و توافق ملی راهکاری برای عملی شدن این مسئولیت اساسی و تسریع در آن و بستن راه دخالت های خارجی داریم.

این بیانیه تأکید کرده که باید نهادهای قانونی کشور برای تحقق مفهوم همبستگی تلاش کنند و در غیر این صورت مردم لبنان باید انتظار آشفتگی بیشتر در اداره کشور و فروپاشی خدمات و نابه‌سامانی اقتصادی را داشته باشند.

منبع
روسیا الیوم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا