اجتماعی

عذرخواهی فدراسیون فوتبال عراق به دلیل مشکلات پیش‌آمده در مراسم افتتاحیه

فدراسیون فوتبال عراق از مشکلات پیش آمده در مراسم افتتاحیه بیست و پنجمین دوره جام ملت های خلیج در بصره ابراز تأسف عمیق کرد.

میدل ایست نیوز: فدراسیون فوتبال عراق از مشکلات پیش آمده در مراسم افتتاحیه بیست و پنجمین دوره جام ملت های خلیج در بصره ابراز تأسف عمیق کرد.

به گزارش «السیاسه نیوز» «عدنان درجال» رئیس فدراسیون عراق در بیانیه ای مطبوعاتی از هیئت کویتی به دلیل مشکلاتی که در ورود به ورزشگاه «جذع النخله» با آن مواجه شدند و آنچه هنگام خروج نماینده امیر کویت، رئیس کمیته المپیک و همچنین رئیس فدراسیون فوتبال کویت و اعضای هیئت مدیره رخ داد، عذرخواهی کرد.

درجال با ابراز تاسف عمیق از صحنه های ازدحام جمعیتی که مقابل ورزشگاه و داخل جایگاه VIP رخ داد، تاکید کرد که فدراسیون فوتبال عراق و مسئولان برگزاری مسابقات، برای اجتناب از بروز چنین اتفاقاتی در روزهای آینده تدابیر لازم را اتخاذ خواهند کرد.

درجال افزود: آنچه رخ داده است تأثیری بر روابط میان عراق و کویت، به ویژه در زمینه ورزشی، نخواهد داشت و گفت: فدراسیون فوتبال کویت یکی از حامیان اصلی برگزاری این مسابقات در بصره بود، چه از طریق سفر «عبدالله الشاهین» رئیس فدراسیون کویت و هیئت همراهش به بصره قبل از شروع مسابقات و چه حضور تیم ملی کویت برای دیدار دوستانه با تیم ملی عراق.

رئیس فدراسیون فوتبال عراق از مردم کشورش خواست برای موفقیت در مسابقات قهرمانی که نشان دهنده دروازه بازگشت عراق به میزبانی رویدادهای ورزشی پس از مدت ها غیبت است، حمایت کنند.

گفتنی است «شیخ فهد» رئیس کمیته المپیک دیروز جمعه هنگام ورود به ورزشگاه جذع النخله به دلیل ازدحام جمعیت در اطراف ورودی های ورزشگاه به سختی وارد سالن VIP طبقه همکف ورزشگاه بین المللی بصره شد و پس از مدتی انتظار به علت ازدحام جمعیت در پله های برقی و هرج و مرج در سالن، نتوانست به جایگاه VIP ورزشگاه وارد شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا