اجتماعی

راه اندازی پرواز چارتر از بحرین به ترکیه

پروازهای چارتر از بحرین به بورسای ترکیه که یکی از محبوب ترین مقصدها برای گردشگران منطقه است، از این هفته آغاز می شود.

میدل ایست نیوز: پروازهای چارتر از بحرین به بورسای ترکیه که یکی از محبوب ترین مقصدها برای گردشگران منطقه است، از این هفته آغاز می شود.

به گزارش «آناتولی» اتحادیه آژانس های مسافرتی ترکیه اعلام کرد پروازهای چارتر میان بحرین و بورسا در شمال غربی ترکیه از 11 ژانویه آغاز می شود. این پروازها با میانگین یک پرواز در هفته در طول سال ادامه خواهد داشت و هواپیماها در فرودگاه «ینی شهیر» در بورسا به زمین می نشینند.

این اتحادیه افزود: پروازهای چارتر به ترویج توریسم درمانی در شهر بورسا که دارای بیمارستان های دولتی و خصوصی زیادی است نیز کمک می کند.

اتحادیه آژانس های مسافرتی ترکیه اعلام کرد در حال ارتباط با خطوط هوایی اردن هستند و قرار است پروازهای مستقیم از اردن به بورسا نیز انجام شود.

این اتحادیه افزود: بیمارانی که از خارج از کشور می آیند برای انجام عمل هایی مانند جراحی پلاستیک، درمان چاقی، فیزیوتراپی و غیره به بورسا مراجعه می کنند و تقاضای زیادی برای فیزیوتراپی از سوی کشورهای خاورمیانه وجود دارد.

گفتنی است پرواز چارتر، اجاره کامل هواپیما برای پرواز توسط آژانس های مسافرتی است و در این نوع پروازها، بلیط به اشخاص فروخته نمی شود.

منبع
آناتولی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا