سیاسی

تاکید وزیر امور خارجه عراق بر استحکام روابط با کویت

وزیر امور خارجه عراق تاکید کرد که آنچه در مراسم افتتاح جام ملت های خلیج رخ داد، تاثیری بر استحکام روابط بین عراق و کویت به ویژه در سطح ورزشی نخواهد گذاشت.

میدل ایست نیوز: فؤاد حسین، وزیر امور خارجه عراق تاکید کرد که آنچه در مراسم افتتاح جام ملت های خلیج رخ داد، تاثیری بر استحکام روابط بین عراق و کویت به ویژه در سطح ورزشی نخواهد گذاشت.

براساس بیانیه وزارت امور خارجه عراق، حسین امروز با سالم عبدالله الجابر الصباح، وزیر امور خارجه کویت تلفنی گفت وگو کرد.

وزیر امور خارجه عراق از حمایت کویت از برگزاری جام ملت های خلیج در بصره چه از طریق حضور عبدالله الشاهین، رئیس فدراسیون فوتبال کویت و هئیت همراه سه هفته پیش از اقامتش در بصره یا حضور تیم ملی کویت و بازی دوستانه با تیم عراق در ورزشگاه المیناء تقدیر کرد.

وی به مشکلات هیئت کویتی در حین ورود به ورزشگاه بین المللی بصره و خروج نماینده امیر کویت و همچنین رئیس فدراسیون فوتبال کویت و اعضای شورای مدیریت اشاره کرد.

وزیر امور خارجه کویت نیز برگزاری موفقیت‌آمیز مراسم افتتاح جام ملت های خلیج را تبریک گفت و مقدمات و امکانات گسترده، متمایز و عالی عراق برای این رویداد ورزشی را تحسین کرد.

گفتنی است «شیخ فهد» رئیس کمیته المپیک جمعه هنگام ورود به ورزشگاه جذع النخله به دلیل ازدحام جمعیت در اطراف ورودی های ورزشگاه به سختی وارد سالن VIP طبقه همکف ورزشگاه بین المللی بصره شد و پس از مدتی انتظار به علت ازدحام جمعیت در پله های برقی و هرج و مرج در سالن، نتوانست به جایگاه VIP ورزشگاه وارد شود.

منبع
وزارت خارجه عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا