سیاسی

انصارالله: اگر حقوق‌ها پرداخت نشود امکان ورود به جنگ جدید وجود دارد

عضو شورای عالی سیاسی انصار الله یمن گفت که اگر حقوق همه کارمندان پرداخت نشود، امکان دارد وارد جنگ های جدید شویم و به سوی جنگ و تشدید تنش برویم.

میدل ایست نیوز: محمد علی الحوثی، عضو شورای عالی سیاسی انصار الله یمن بر لزوم پرداخت حقوق همه کارمندان در یمن و برداشتن محدودیت ها بر گذرگاه ها از سوی ائتلاف عربی به رهبری عربستان تاکید کرد.

به گزارش اسپوتنیک، وی افزود که ما در مراحل پایانی این تجاوز هستیم و به فضل تلاش های وزارت دفاع و کشور، جهش های قابل توجهی را برای بازدارندگی محقق کردیم.

الحوثی تصریح کرد که اگر آنها (ائتلاف عربی و دولت مورد حمایت آن) حقوق ها را پرداخت نکنند، این خط قرمز سید (عبدالملک الحوثی) است و امکان دارد وارد جنگ های جدید شویم و به سوی جنگ و تشدید تنش برویم.

عضو شورای عالی سیاسی انصار الله گفت که آنها اکنون به دنبال فشار با آن عامل هستند، آنها می خواهند با عوامل گرسنگی، تحریم و جلوگیری از پرداخت حقوق ها ما را تحت فشار بگذارند.

وی اشاره کرد که مذاکرات و گفت وگوها در این خصوص ادامه دارد و امور در آینده بهبود خواهد یافت.

الحوثی با بیان اینکه تحریم و حقوق از دلایل ایجاد مانع در مسیر تمدید آتش بس است، گفت که مذاکرات ادامه دارد و ما و آنها به اذن خدا به راه حل هایی می رسیم که به از بین بردن رنج ملت یمن منجر خواهد شد.

منبع
اسپوتنیک عربی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا