اقتصادی

بررسی فعال سازی ترانزیت زمینی در سه گذرگاه مرزی میان عراق و ایران

رئیس سازمان گذرگاه های مرزی عراق ضمن استقبال از هیئت ایرانی، فعال سازی سامانه ترانزیت زمینی در سه گذرگاه میان دو کشور را مورد بحث و بررسی قرار داد.

میدل ایست نیوز: رئیس سازمان گذرگاه های مرزی عراق امروز یکشنبه ضمن استقبال از هیئت ایرانی، فعال سازی سامانه ترانزیت زمینی در سه گذرگاه میان دو کشور را مورد بحث و بررسی قرار داد.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق (واع) سرتیپ «عمر عدنان الوائلی» رئیس سازمان گذرگاه های مرزی عراق امروز یکشنبه در دفتر خود با هیئتی از جمهوری اسلامی ایران متشکل از مدیرکل ترانزیت و حمل و نقل بین المللی زمینی ایران، مسئول حمل و نقل زمینی خاورمیانه و کشورهای همسایه، مسئول مبادلات تجاری در عراق و عضو هیئت مدیره اتحادیه حمل و نقل بخش خصوصی ایران دیدار کرد.

همچنین در این دیدار مدیرکل حمل و نقل زمینی عراق، مدیرکل شرکت حمل و نقل مسافری و معاون حقوقی اداره کل گمرک عراق حضور داشتند.

در این دیدار در خصوص اهمیت همکاری مشترک دو کشور و بررسی سازوکار فعال‌سازی سامانه ترانزیت از طریق سه گذرگاه مرزی المندریه، زرباطیه، شلمچه و آماده‌سازی راه‌ها و الزامات برای تسهیل در تبادل و عبور کالا و حمایت از تجارت و اقتصاد با تشویق تجارت فرامرزی گفت‌وگو شد.

منبع
واع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا