سیاسی

برخورد با معاملات صوری در فرودگاه نجف

سازمان پاکدستی عراق از کنترل تخلفات و ساماندهی معاملات در ادارات استانداری نجف خبر داد.

میدل ایست نیوز: سازمان پاکدستی عراق امروز دوشنبه از کنترل تخلفات و ساماندهی معاملات در تعدادی از ادارات استانداری نجف خبر داد.

به گزارش «بغداد الیوم» اداره تحقیقات سازمان پاکدستی دولت عراق اعلام کرد تیم اجرایی دفتر تحقیقات نجف پس از انجام کارهای تحقیقاتی و حسابرسی توانستند معاملات خرید صوری را در فرودگاه بین المللی نجف کشف و ضبط کنند. هیئت معاملات فرودگاه نیز بر خلاف قانون بیش از 500 هزار دلار آمریکا را تبدیل کرده بود.

این اداره افزود: اعضای این دفتر در اقدام بعدی تخلفاتی در دستورالعمل های کمیته اجرایی دبیرخانه در پروژه آماده سازی سالن های جراحی زنان در بیمارستان الزهرا (س) استانداری را کشف کردند. اسناد این تخلف که مبلغ آن حدود 250 میلیون دینار بوده در شعبه محاسبات اداره بهداشت نجف ضبط شده است.

این اداره توضیح داد: این تیم پس از دریافت نامه یکی از نمایندگان پارلمان از استانداری نجف، تخلفات متعددی را که با اعلام واگذاری سه قطعه زمین توسط سازمان سرمایه گذاری و شهرداری و شهرسازی در استانداری همراه بود، رصد کردند. اطلاعیه این زمین ها به جای سی روز، فقط برای مدت یک روز منتشر شد و طرح نیز از کمربند سبز به منطقه مسکونی انتقال یافته و نقشه سرمایه گذاری نیز نقض شده بود.

منبع
بغداد الیوم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا