سیاسی

وزیر کار عراق: روابط با کشورهای عربی بعد از 2003 در سطح مطلوب نبوده است

وزیر کار عراق اردن را «ویترین اقتصادی عراق» خواند و تأکید کرد که مناسبات عراق با کشورهای عربی بعد از سال 2003 در سطح مطلوب نبوده است.

میدل ایست نیوز: وزیر کار عراق اردن را «ویترین اقتصادی عراق» خواند و تأکید کرد که مناسبات عراق با کشورهای عربی بعد از سال 2003 در سطح مطلوب نبوده است.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق (واع)، «احمد الاسدی» وزیر کار و امور اجتماعی عراق، در دیدار «منتصر الزعبی»، سفیر اردن در بغداد، تأکید کرد که عراق در پی تقویت روابط و همکاری‌ها با کشورهای عربی است.

الاسدی در این دیدار تأکید کرد که اردن «ریه جغرافیای و ويترين اقتصادی عراق است اما همکاری‌ها با کشورهای عربی پس از سال 2003 در سطح مطلوب نبوده و امیدواریم که روابط بهتر از پیش شود».

او افزود که برگزاری جام ملت‌های خلیج در بصره نشان داد که عراق امن و باثبات و یکپارچه است و این می‌تواند آغازگر مرحله تازه‌ای از مناسبات باشد و تأکید کرد که عراق نیازمند استفاده از تجارب اردن در عرصه سرمایه‌گذاری است.

طرفین در این دیدار بر اهمیت اجرای تفاهم‌نامه‌های دوجانبه در همه عرصه‌ها و نیز رسیدگی به وضعیت نیروی کار فلسطینی و مصری که به عراق می‌آیند تأکید کردند.

منبع
واع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا