اجتماعیسیاسی

قرار بازداشت جدید برای تعدادی از متهمان مالیاتی عراق

شورای عالی قضایی عراق از صدور قرار بازداشت جدید برای تعدادی از متهمان پرونده دبیرخانه مالیاتی خبر داد.

میدل ایست نیوز: شورای عالی قضایی عراق امروز چهارشنبه از صدور قرار بازداشت جدید برای تعدادی از متهمان پرونده دبیرخانه مالیاتی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق (واع) شورای عالی قضایی عراق در بیانیه ای اعلام کرد: «فائق زیدان» رئیس شورای عالی قضایی عراق امروز چهارشنبه با «حیدر حنون» رئیس سازمان پاکدستی این کشور و قضات ارشد دادگاه های تحقیق و تفحص در بررسی پرونده های سازمان پاکدستی و رئیس تیم پشتیبانی کمیسیون عالی مبارزه با فساد اداری دیدار کرد.

در این دیدار، ایده‌ها و پیشنهادها به وزارتخانه‌های مربوطه برای اصلاح قراردادهایی که در آن فریب دولت و ضرر به مردم وجود دارد، به گونه‌ای که ضامن اموال عمومی باشد بررسی شد و نیز ادامه تلاش ها برای بازگردانی وجوه دولتی حاصل از جرایم فساد اداری طبق سازوکارهای قانونی مورد بحث و گفت و گو قرار گرفت.

«ضیاء جعفر» قاضی دادگاه رسیدگی به پرونده های سازمان پاکدستی عراق در «الکرخ» توضیحاتی را در خصوص اقدامات دادگاه دوم تحقیق الکرخ با طرفین قرارداد کارت هوشمند برای بررسی مجدد مفاد قرارداد ارائه کرد.

در این بیانیه همچنین بر ادامه مراحل بازیابی وجوه دبیرخانه مالیاتی بر اساس برنامه توافق شده تاکید شد و به صدور قرار بازداشت جدید برای تعدادی از متهمانی که در دولت قبل سمت داشتند اشاره شد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا