اجتماعیسیاسی

مقامات عراقی قهرمانی عراق در جام ملت‌های خلیج را تبریک گفتند

مقامات و سران عراق برد تیم ملی فوتبال عراق در مقابل عمان و قهرمانی جام ملت های خلیج را تبریک گفتند.

میدل ایست نیوز: مقامات و سران عراق برد تیم ملی فوتبال عراق در مقابل عمان و قهرمانی جام ملت های خلیج را تبریک گفتند.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق، محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق گفت که این جام عراقی است و شیران ما مایه افتخار و سربلندی، درود به آنها و طرفداران عراق.

وی قهرمانی این دور از جام ملت های خلیج را تبریک گفت و از هر آنکه در موفقیت آمیز بودن برگزاری این جام نقش داشت، تشکر کرد.

عبداللطیف رشید، رئیس جمهور عراق نیز قهرمانی عراق را تبریک گفت و آن را تاکیدی بر بازپسگیری وضعیت و ظرفیت های گسترده عراق پس از سال ها سختی دانست.

وی این قهرمانی را مایه خیر برای میزبانی فعالیت های ورزشی بیشتر پس از آنکه عراقی ها ثابت کردند به صورت استثنایی می توانند این جام را ساماندهی کنند، خواند.

محمد الحلبوسی، رئیس پارلمان عراق نیز گفت که این پیروزی مبارک عراق عظیم باد از زاخو تا جذع النخله (بصره)، این پیروزی بر شیران رافدین مبارک باد.

سید عمار الحکیم، رهبر جریان حکمت ملی عراق نیز ضمن تبریک پیروزی و قهرمانی تیم ملی عراق، تاکید کرد که میزبانی عراق از این رویداد ورزشی بزرگ، راه را برای میزبانی از سایر رویدادها هموار می کند.

وی از تلاش های استثنایی برای ساماندهی این جام و میهمانان عراق طی این روزها تشکر کرد.

محسن المندلاوی، نائب رئیس اول پارلمان عراق، ابو عامر العیساوی، معاون رئیس ستاد الحشد الشعبی، وزیر حمل و نقل عراق، همام حمودی، رئیس مجلس اعلای اسلامی، مسرور بارزانی، نخست وزیر اقلیم کردستان، وزیر بهداشت عراق، وزیر دارایی عراق، فائق زیدان، رئیس شورای عالی قضایی عراق، وزیر برق عراق، وزیر دفاع، وزیر آموزش عالی و استاندار بغداد نیز از دیگر مقامات عراقی هستند که برد تیم ملی عراق و قهرمانی آن را تبریک گفتند.

منبع
خبرگزاری رسمی عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا