اجتماعیسیاسی

پیام السودانی به مناسبت اختتامیه جام ملت‌های خلیج

نخست وزیر عراق به مناسبت اختتامیه بیست و پنجمین دوره مسابقات جام ملت های خلیج پیامی صادر کرد.

میدل ایست نیوز: نخست وزیر عراق به مناسبت اختتامیه بیست و پنجمین دوره مسابقات جام ملت های خلیج پیامی صادر کرد.

دفتر رسانه ای نخست وزیر عراق عصر امروز جمعه پیام «محمد شیاع السودانی» نخست وزیر این کشور را به مناسبت اختتامیه بیست و پنجمین دوره مسابقات جام ملت های خلیج منتشر کرد.

سودانی در این پیام گفته است: با کمال افتخار از تیم های شرکت کننده در بیست و پنجمین مسابقات جام ملت های خلیج که با استقبال چشمگیر مردم به میزبانی بصره برگزار شد، صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم.

وی افزود: از برادرانمان در کشورهای همسایه که به عراق آمدند و از تیم های ورزشی که افتخار حضور دادند و از کادرهای رسانه ای، فنی و سازمانی صمیمانه تشکر می کنم. ما می گوییم و شما نیز آن را تکرار کنید؛ چیزی جز درهای باز و قلب های عاشق نخواهید یافت.

نخست وزیر عراق ادامه داد: مایلم از هواداران وفادار عراقی و هواداران تیم های شرکت کننده، به سبب روحیه همکاری و بخشش برای موفقیت در برگزاری این رویداد بی سابقه که بزرگترین ورزشگاه های دنیا نیز قادر به میزبانی از جمعیت پرشمار آن نبود، قدردانی کنم.

در این پیام آمده است: درود بر هر عراقی که به زیباترین شکل به نمایندگی از کشورش با تعهد و همکاری در این رویداد شرکت کرد. این عزیزان در آینده با گام هایی محکم به راهبران جامعه مبدل می شوند.

السودانی افزود: توده‌های مردم در تثبیت جایگاه عراق، برافراشتن نام آن به عنوان چراغ راه، و نوشتن تجربه‌ای افتخارآمیز که از ویژگی‌های فرزندان رافدین است، مشارکت داشته‌اند.

وی ادامه داد: همچنین از عملکرد افتخارآمیز نیروهای امنیتی کشور با تمام تشکیلات و توانمندی هایشان که نه تنها با شروع مسابقات بلکه هفته ها و ماه ها قبل از آن، تمام امکانات و توان خود را برای موفقیت آن صرف کردند قدردانی می کنم. همچنین از عملکرد استانداری بصره و وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال عراق به خاطر تمام تلاش هایشان تشکر می کنم.

نخست وزیر عراق در پایان گفت: امروز با بیست و پنجمین دوره مسابقات قهرمانی جام ملت های خلیج خداحافظی کردیم، اما هیچ کس با بصره خداحافظی نخواهد کرد و هیچ کس بدون بازگشت دوباره، آن را ترک نخواهد کرد، همانطور که اندوه ناشی از برخی حوادث ناگوار که دل های شادمان را جریحه دار کرد، ما را رها نمی کند. ما کشته شدگان را در نزد پروردگار محترم می دانیم. خداوند رحمت واسعه خود را به ایشان عنایت فرماید و به مجروحان این حوادث شفا و عافیت ارزانی دارد.

منبع
دفتر نخست وزیری عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا