سیاسی

ایران تحریم‌های اروپا و انگلستان را به شدت محکوم کرد

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران اقدام اتحادیه اروپا و انگلستان در اعمال تحریم علیه تعدادی از اشخاص حقیقی و حقوقی ایرانی را قویا محکوم کرد.

میدل ایست نیوز: سخنگوی وزارت امور خارجه ایران اقدام اتحادیه اروپا و انگلستان در اعمال تحریم علیه تعدادی از اشخاص حقیقی و حقوقی ایرانی را قویا محکوم کرد.

بر اساس بیانیه رسمی وزارت خارجه ایران که صبح امروز (سه شنبه 24 ژانویه) منتشر شده، ناصر کنعانی تأکید کرد که  اقدام اتحادیه اروپا و رژیم انگلیس «نشانه ناتوانی ذهنی آنها از درک درست واقعیت‌های ایران و نیز سردرگمی آنان در قبال اقتدار جمهوری اسلامی ایران است».

کنعانی همچنین اقدامات تحریمی اخیر اروپا و انگلیس علیه برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مسؤلان قضایی، نظامی، انتظامی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران را نشانه «استیصال، سرخوردگی و عصبانیت آنان از شکست فضاحت بار اخیر در ایجاد بی ثباتی در ایران برغم تلاش ها و هزینه های سنگین» دانست و افزود: البته آنان بخوبی می دانند که تحریم ها بر عزم و اراده ملت ایران برای مقابله با دخالت و توطئه های خارجی خللی وارد نخواهد کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در پایان اظهار داشت:جمهوری اسلامی ایران حق خود برای عمل متقابل در خصوص این قبیل سیاست های شکست خورده را محفوظ دانسته و به زودی فهرست تحریم‌های جدید علیه ناقضان حقوق بشر و مروجان تروریسم در اتحادیه اروپا و انگلیس را اعلام خواهد کرد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا