اقتصادی

افتتاح نمایشگاه «ساخت سوریه» در دمشق

جشنواره ساخت سوریه در دمشق در صد و چهلمین دوره خود آغاز بکار کرد.

میدل ایست نیوز: با حضور 75 شرکت ملی صنعتی، فعالیت‌های جشنواره «ساخت سوریه» در صد و چهلمین دوره خود به همت اتاق صنعت دمشق و حومه آن و با همکاری وزارت صنعت و استانداری دمشق، در دمشق اغاز شد.

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه، این جشنواره تا هشتم ماه فوریه میلادی ادامه دارد و شرکت‌های شرکت‌کننده تخفیف‌هایی را برای انواع محصولات غذایی و نساجی، شوینده‌ها و لوازم جانبی ارائه می‌کنند.

زیاد صباغ، وزیر صنعت سوریه پس از افتتاحیه در اظهاراتی در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت جشنواره به عنوان بستری برای شرکت های صنعتی ملی برای دستیابی به محصولات مختلف به ویژه مواد غذایی و مصرفی به دست مصرف کننده که هر خانه ای نیاز دارد، به عزم وزارتخانه برای تشویق اتاق‌های صنعت و کلیه دستگاه‌های ذی‌ربط برای برگزاری این گونه جشنواره‌ها و نمایشگاه‌ها بنا به ضرورت و اهمیت آن با توجه به شرایط اقتصادی موجود اشاره کرد.

محمد طارق کریشاتی، استاندار دمشق نیز گفت: آنچه این دوره را متمایز می کند برگزاری آن در آغاز سال جدید و نزدیک شدن به ماه رمضان و نیاز خانواده ها به خرید و خرید لوازم با توجه به تخفیف های ارائه شده توسط صنعتگران و شرکت های شرکت کننده در جشنواره که این تخفیف ها را در بعضی کالاها به 50 درصد رسیده است.

وی بر حمایت همیشگی استانداری از تمامی فعالیت های اقتصادی که هر آنچه را که در توان دارند انجام می دهند برای ارائه بهترین صنایع ملی وبا قیمت مناسب تاکید کرد.

منبع
خبرگزاری رسمی سوریه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا