سیاسی

رشید بر اهمیت حمایت از امنیت و ثبات در کشور و تحکیم آن تاکید کرد

رئیس جمهور عراق در دیدار با هیئتی از دارالافتاء عراقی با تاکید بر اهمیت حمایت از امنیت و ثبات در کشور و تحکیم آن، به ضرورت سرمایه گذاری در ثباتی که کشور پس از شکست تروریسم شاهد آن است اشاره کرد.

میدل ایست نیوز: رئیس جمهوری عراق در دیدار با هیئتی از دارالفتوای عراقی با تاکید بر اهمیت حمایت از امنیت و ثبات در کشور و تحکیم آن، به ضرورت سرمایه گذاری در ثباتی که کشور پس از شکست تروریسم شاهد آن است اشاره کرد.

به گزارش دفتر ریاست جمهوری عراق، «عبداللطیف جمال رشید» رئیس جمهوری عراق امروز یکشنبه در کاخ بغداد با هیئتی از دارالفتوای عراقی دیدار کرد.

رشید در این دیدار بر اهمیت حمایت از امنیت و ثبات در کشور و تحکیم آن تاکید کرد و به نقش روحانیون در اشاعه روحیه مهرورزی و همزیستی مسالمت آمیز میان تمام اقشار و طوایف در میهن و منافع اصلی آحاد مردم و اتخاذ گفتمان معتدل و حمایت از گفت و گو بر اساس احترام متقابل اشاره کرد.

رشید همچنین بر لزوم سرمایه‌گذاری در ثباتی که کشور پس از شکست تروریسم شاهد آن است تاکید کرد، و گفت که این امر با همبستگی ملی و حرکت در جهت ارتقای وضعیت معیشتی و خدماتی شهروندان، بهبود شرایط اقتصادی و ادامه روند ساخت و ساز و بازسازی به ویژه در زمینه زیرساخت های اساسی مرتبط با نیازهای مردم انجام می شود.

اعضای هیئت دارالفتوا نیز ضمن تشکر از پذیرایی گرم رئیس جمهوری عراق، بر ادامه مبارزه با اندیشه های تفرقه افکنانه و تحریف چهره اسلام و مسلمانان تاکید کردند و از برنامه های رئیس جمهوری و تلاش هایش در تحکیم همزیستی مسالمت امیز میان تمام اقشار و طوایف کشور قدردانی کردند.

منبع
دفتر ریاست جمهوری عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا