سیاسی

السیسی ساختمانی جدید برای اتحادیه روزنامه نگاران عرب اختصاص می دهد

رئیس جمهوری مصر در دیدار با رئیس اتحادیه روزنامه نگاران عرب از اختصاص ساختمانی جدید برای این اتحادیه خبر داد.

میدل ایست نیوز: رئیس جمهوری مصر در دیدار با رئیس اتحادیه روزنامه نگاران عرب از اختصاص ساختمانی جدید برای این اتحادیه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق (واع) «مؤید اللامی» رئیس اتحادیه روزنامه نگاران عرب امروز یکشنبه با «عبدالفتاح السیسی» رئیس جمهوری مصر و اعضاء دبیرخانه اتحادیه و با حضور «کرم جبر» رئیس شورای عالی تنظیم مقررات رسانه ای دیدار کرد.

در این دیدار اللامی ضمن ابلاغ سلام نخست وزیر عراق به السیسی، آرزوی وی را برای رفاه و پیشرفت مصر و مردمش ابراز کرد.

السیسی نیز از نقش رسانه های عربی در ساختن دولت ملی از طریق گفتمان رسانه ای متعادل که به تقویت ابزارهای توسعه و ساخت جوامع پیشرفته منجر شده، قدردانی و بر اهمیت ایجاد رسانه های ملی که در ساخت انسان عربی و پیشبرد مسیر رشد در جوامع عربی سهیم است تاکید کرد.

السیسی همچنین با اشاره به روابط عراق و مصر و پیشرفت آن در تمام سطوح، دیدگاه خود را از رسانه های عربی و نقش اتحادیه روزنامه نگاران عرب در پیشبرد واقعیت رسانه ای عربی و یکپارچه سازی گفتمان رسانه ای با ایجاد بسترهای رسانه ای مشترک در رابطه با رویدادهایی که در جهان عرب رخ می دهد بیان کرد.

رئیس‌جمهوری مصر در این نشست دستور داد تا در شصتمین سالگرد تاسیس اتحادیه روزنامه نگاران عرب، یک ساختمان جدید برای این اتحادیه اختصاص داده شود.

منبع
واع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا