اقتصادی

قرارداد عربستان و عمان در زمینه ارتباطات و کابل های دریایی

وزارتخانه های ارتباطات و فناوری ارتباطات عمان و عربستان برنامه اجرایی در زمینه زیرساخت های ارتباطی و فناوری اطلاعات امضا کردند.

میدل ایست نیوز: وزارتخانه های ارتباطات و فناوری ارتباطات عمان و عربستان برنامه اجرایی در زمینه زیرساخت های ارتباطی و فناوری اطلاعات امضا کردند.

به گزارش «آناتولی» وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات عمان شامگاه شنبه، دو روز قبل از شرکت در کنفرانس فناوری بین المللی «لیب 23» در ریاض از امضای قرارداد عربستان و عمان در زمینه ارتباطات و کابل های دریایی خبر داد.

این وزارتخانه افزود که هدف این برنامه، بهره برداری از موقعیت جغرافیایی دو کشور و کابل های دریایی است که برای ایجاد یک ارتباط دیجیتال با سرعت بالا، به منظور تبادل داده و جذب ارائه دهندگان داده و شرکت های ابری از دو کشور است.

همچنین هدف این برنامه توسعه گزینه‌هایی برای اجرای ارتباط دیجیتال منطقه‌ای از طریق نهادهای سرمایه‌گذاری و شرکت‌های دارای مجوز و گسترش سرمایه‌گذاری در مراکز داده جهانی و خدمات ابری است که حضور منطقه‌ای را برای به حداکثر رساندن منافع منطقه هدف قرار می‌دهد.

همکاری های میان عربستان و عمان در دو سال اخیر سرعت یافته که آخرین آن مجمع سرمایه گذاری عربستان و عمان در ریاض، در هفته گذشته بود.

منبع
آناتولی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا