اجتماعی

امارات از میزبانی مسابقات غرب آسیا انصراف داد

فدراسیون فوتبال امارات به طور ناگهانی از میزبانی جام قهرمانی غرب آسیا که در مارس و آوریل آینده برگزار خواهد شد، انصراف داد.

میدل ایست نیوز: فدراسیون فوتبال امارات به طور ناگهانی از میزبانی جام قهرمانی غرب آسیا که در مارس و آوریل آینده برگزار خواهد شد، انصراف داد.

به گزارش «بغداد الیوم» فدراسیون فوتبال غرب آسیا در بیانیه ای اعلام کرد که نامه ای رسمی از فدراسیون فوتبال امارات دریافت کرد که شامل انصراف بدون دلیل این کشور از میزبانی مسابقات غرب آسیا بود.

فدراسیون فوتبال امارات در نامه انصراف خود نوشته است: انصراف خود را بابت میزبانی دهمین دوره مسابقات قهرمانی مردان فدراسیون غرب آسیا به اطلاع شما عزیزان می رسانیم و از زحماتی که در طول دوره گذشته انجام داده اید و از دانش، آگاهی و اقداماتی که ارائه کردید، سپاسگزاریم و برای شما آرزوی موفقیت روزافزون داریم.

فدراسیون غرب آسیا با ابراز تاسف از تصمیم فدراسیون امارات برای این انصراف که بسیار غافلگیرکننده و نزدیک به شروع مسابقات بود و در حالی که مقدمات اداری، تدارکاتی و بازاریابی این مسابقات به سمت مراحل پایانی خود پیش می رفت، اعلام کرد که این نامه و تصمیم انصراف امارات را به کمیته اجرایی ارائه می‌کند تا گزینه‌های پیش روی خود در خصوص مسابقات را مورد بحث و بررسی قرار دهد تا تصمیم نهایی را با رعایت همه موارد اتخاذ کند.

این فدراسیون افزود: این موضوع بر تمامی فدراسیون‌های داخلی که قبلاً اعلام شرکت در مسابقات کرده‌اند و برنامه‌های تیم‌های خود را بر این اساس آماده کرده‌اند، تأثیر خواهد گذاشت.

12 تیم حضور خود را در این مسابقات اعلام کردند که امارات (میزبان)، بحرین، عربستان، کویت، عمان، یمن، عراق، اردن، فلسطین، لبنان، سوریه و تیم تایلند به عنوان میهمان به دعوت ویژه از فدراسیون غرب آسیا، را شامل می شود.

منبع
بغداد الیوم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا