اقتصادی

آمازون اولین آکادمی خود در خاورمیانه را در عربستان تأسیس کرد

شرکت امریکایی آمازون از تأسیس اولین آکادمی خود در خاورمیانه و در عربستان خبر داد.

میدل ایست نیوز: شرکت امریکایی آمازون از تأسیس اولین آکادمی خود در خاورمیانه و در عربستان خبر داد.

به گزارش «الخلیج آنلاین» در سومین روز از همایش «لیب 23» شرکت امریکایی «آمازون» اعلام کرد که اولین آکادمی خود در خاورمیانه، که در عربستان تاسیس می شود، بیش از 30 هزار نیروی مستعد را آموزش خواهد داد.

این شرکت همچنین بیش از 35 هزار گواهینامه حرفه ای در زمینه‌های رایانش ابری و هوش مصنوعی ارائه می کند و 100 مرد و زن جوان را برای آموزش حین کار به دفتر مرکزی این شرکت در امریکا اعزام خواهد کرد.

کنفرانس بین‌المللی «لیب 23» با حضور جمعی از متخصصان و شرکت‌های مطرح جهان در زمینه های فناوری و نوآوری، از 6 تا 9 فوریه به مدت 4 روز، دوشنبه گذشته در ریاض آغاز به کار کرد.

این کنفرانس که با شعار «به سوی افق های نو» برگزار می شود، آخرین فناوری را ارائه می دهد و با کاوش در آخرین صنایع و نوآوری های جهانی، تجربه لذت بخشی را به بازدیدکنندگان می دهد.

«عبدالله السواحه» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات عربستان در افتتاحیه این کنفرانس گفت: عربستان با بیش از 9 میلیارد دلار سرمایه گذاری در حوزه فناوری آینده از شرکت هایی مانند مایکروسافت و اوراکل که در حال ایجاد فضای ابری در عربستان هستند، جذب سرمایه کرده است.

آمازون در اکتبر گذشته دفاتر اصلی جدید خود را در ریاض افتتاح کرد که شامل بیش از 250 کارمند از بخش های مختلفی مانند تجارت الکترونیک، دستگاه های هوشمند، خدمات پرداخت آمازون، خدمات اینترنتی آمازون و تبلیغات آمازون است.

منبع
الخلیج آنلاین

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا