اجتماعیسیاسی

ارائه خدمات ردیابی الکترونیک خودرو توسط وزارت ارتباطات عراق

وزارت ارتباطات عراق از تأمین زیرساخت‌های لازم برای اجرای پروژه ردیابی الکترونیک وسایل در این کشور خبر داد.

میدل ایست نیوز: وزارت ارتباطات عراق از تأمین زیرساخت‌های لازم برای اجرای پروژه ردیابی الکترونیک وسایل در این کشور خبر داد.

به گزارش روزنامه رسمی «الصباح» عراق، شرکت ارتباطات و اطلاعات در وزارت ارتباطات عراق اعلام کرد که تأمین زیرساخت‌های لازم برای برای ارائه خدمات ردیابی الکترونیک وسایل نقلیه را آغاز کرده است.

این شرکت دولتی در بیانیه خود افزوده که این خدمات به زودی در اکثر شهرهای عراق فراهم خواهد شد و خدمت مهمی به نهادهای دولتی و بخش خصوصی و شهروندان خواهد بود.

این بیانیه افزوده که این خدمات موجب تأمین امنیت برای وسایل نقلیه و کاهش سرقت آنها از طریق ردیابی توسط نظام الکترونیک مرکزی خواهد بود و تأکید کرده است که این خدمات با قیمت بسیار ارزان و به صورت اختیار به شهروندان داده می‌شود.

«عبدالله البیاتی»، برنامه‌ریز در وزارت ارتباطات عراق، گفت که این خدمات اهمیت بسیاری برای مردم دارد و هزینه آنها ماهی 15 هزار دینار (حدود 10 دلار) خواهد بود.

وی گفت که این خدمات در فاز اول به ادارات دولتی داده خواهد شد و در فاز دوم شهروندان معمولی هم می‌توانند با پرداخت حق اشتراک از این خدمت برخوردار شوند و تأکید کرد که اطلاعات ثبت‌شده از امنیت سایبری کافی و محرمانه ماندن برخوردار خواهد بود.

منبع
الصباح

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا