خبر اولسیاسی

فلسطین: تصویب لغو تابعیت اسرای فلسطینی بدترین شکل نژادپرستی است

وزارت خارجه فلسطین تصمیم کنست اسرائیل برای لغو تابعیت اسرای فلسطینی را محکوم کرد و آن را بدترین شکل نژادپرستی و پاکسازی نژادی گسترده خواند.

میدل ایست نیوز: وزارت خارجه فلسطین تصمیم کنست اسرائیل برای لغو تابعیت اسرای فلسطینی را محکوم کرد و آن را بدترین شکل نژادپرستی و پاکسازی نژادی گسترده خواند.

به گزارش روسیا الیوم، وزارت خارجه فلسطین در بیانیه ای اعلام کرد که فرار اسرائیل از مجازات، استانداردهای دوگانه بین المللی در تعامل با قوانین بین المللی و توافقات و معاهدات بین المللی و اصول حقوق بشر، دولت اسرائیل را به تداوم تعمیق استعمار اشغالگرانه خود در فلسطین و آزار و اذیت شهروندان فلسطینی تشویق می کند.

بیانیه مذکور افزود که تصویب این قانون، تشدید خطرناک اوضاع و کشاندن اوضاع به سوی انفجار گسترده و بی اعتنایی به تمامی تلاش ها و مواضع با هدف تحقق آرامش اوضاع است.

وزارت خارجه فلسطین تاکید کرد که تصویب این چنین قوانینی، اعتبار بیشتری به رویکرد فلسطین برای بین المللی کردن قضیه خود و همچنین مراجعه به نهادهای سازمان ملل و دادگاه های بین المللی می دهد.

پارلمان اسرائیل (کنست) امروز قانون لغو تابعیت و اقامت اسیران داخل زندان های اسرائیل و عاملان عملیات در قدس را به تصویب نهایی رساند.

منبع
روسیا الیوم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا