اجتماعی

بیش از 19 میلیون مکالمه در زیارت امام کاظم (ع)

سازمان رسانه و ارتباطات عراق همزمان با سالروز شهادت امام کاظم (ع) آمار ارتباطات تلفنی شهر کاظمین را اعلام کرد.

میدل ایست نیوز: سازمان رسانه و ارتباطات عراق همزمان با سالروز شهادت امام کاظم (ع) آمار ارتباطات تلفنی شهر کاظمین را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق (واع) سازمان رسانه و ارتباطات عراق روز جمعه در بیاینه ای اعلام کرد: در سالروز شهادت امام کاظم (ع) بیش از 19 میلیون تماس با شهر مقدس کاظمین برقرار شد.

در این بیانیه آمده است: این سازمان یک اتاق عملیات مشترک تشکیل داد که شامل کادر فنی و مهندسی سازمان و اپراتورهای تلفن همراه بود و نظارت بر عملکرد اپراتور های تلفن همراه در شهر کاظمین و برقراری ارتباط با تیم های فنی در استان های عراق که برگزاری این مناسبت را شاهد بودند بر عهده گرفت.

این بیانیه می افزاید: افزایش کارایی شبکه ‌های تلفن همراه، کاهش پارازیت در ارتباطات بیسیم و نظارت بر آن‌ها از طریق دستگاه‌ های پیشرفته، و نیز رفع تمام اختلالات شبکه در لحظه از طریق اتاق عملیات انجام شد.

از سه شنبه گذشته، 19.7 میلیون تماس و 7.8 میلیون پیامک در کاظمین انجام شده و نیز 472.9 ترابایت داده از طریق شبکه های تلفن همراه مصرف شده است.

سازمان رسانه و ارتباطات عراق برای بررسی و ارزیابی تمام مشکلات شناسایی شده و سازوکارهای غلبه بر آنها تلاش خواهد کرد تا اطمینان حاصل شود که شبکه های تلفن در مراسمات آینده کارآمدتر عمل خواهند کرد.

منبع
واع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا