سیاسی

اسرائیل به حالت آماده باش درآمد

ارتش اسرائیل پس از حمله به نابلس به دلیل نگرانی از پرتاب موشک از سوی نوار غزه، استقرار گنبد آهنین در جنوب زمین های خود را تقویت کرد.

میدل ایست نیوز: ارتش اسرائیل پس از حمله به نابلس به دلیل نگرانی از پرتاب موشک از سوی نوار غزه، استقرار گنبد آهنین در جنوب زمین های خود را تقویت کرد.

به گزارش خبرگزاری فلسطینی «سما» روزنامه عبری هاآرتص اعلام کرد یکی از افسران ارشد ارتش اسرائیل گفت: اسرائیل برای دریافت پاسخ به حمله امروزش در نابلس آماده می شود.

این افسر اسرائیلی گفته است: چیزی که اوضاع را شعله ور می کند وجود دارد و اینجا انبار باروتی است که فقط برای شعله ور ساختن نیاز به کبریت دارد.

وی افزود: ما آماده این وضعیت در قدس و جبهه داخلی نیز هستیم. تعداد جان باختگان فلسطینی در حمله به نابلس را نمی دانم اما آن ها فعالانی مسلح بودند که عملیات های مسلحانه علیه نیروهای اسرائیلی انجام می دادند.

این منبع افزود: یکی از مقامات ارشد نظامی اسرائیل گفته که بعد از حمله به نابلس آماده عملیات انتقام جویانه از سوی فلسطینی ها در کرانه باختری و قدس و غزه نیز هستند.

پیش از این نیروهای اسرائیلی ضمن حمله به شهر نابلس، با جوانان فلسطینی درگیر شدند که منجر به شهادت و مجروح شدن ده ها نفر شد.

منبع
سما

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا